İlişki kurmayı kolaylaştırsa da, bu kolaylık yüzünden bi ilişkiyi sürdüdürmek o kadar zorlaşıyor gibi.

İlişki kurmayı kolaylaştırsa da, bu kolaylık yüzünden bi ilişkiyi sürdüdürmek o kadar zorlaşıyor gibi.

Hemen buluşma ihtimali yoksa sosyal medyadan herhangi bir ilişki yürütmek, yürütmeye çalışmak, hatta ummak bile saçma. İnternet sadece tanışmak, buluşmak için basit bir araçtır
Hemen buluşma olsa bile sonra yine bu kolaylık devam ettiği için, mevcut ilişkiyi sürdürmek yine zor oluyor. Mesele bu yani.
İyi de internet dediğin şeyin temeli iletişim amaçlı zaten. İnternet iletişim kurabilmek için yapıldı.
Cevap
6Cevap
Ne yapacaklardı gerçekte sapıklık yaparlardı :D bana zaten 1-2 kişi hariç yazan yok. onlarda arkadaşlarım oluyor genellikle.. şimdiye kadar flörtüm olmadı gerek de yok
Başka bi yolunu mutlaka bulurdu. Dumanla haberleşmeyi de insanlar icat etmiş değil mi ama 🤷♀️
Ama bu kadar hızlı tüketim olmazdı şartlar zorlaşsa şayet 😀
İnsanlar tahta kurusu gibiler naparsan yap tüketirler. 🤷♀️
İlişki kurmayı kolaylaştırsa da, bu kolaylık yüzünden bi ilişkiyi sürdüdürmek o kadar zorlaşıyor gibi.
bu sözü sevdim.
Teşekkür.😊
Ama fotonuz gerçekten çok güzel, saçlarınız gözleriz aman yarabbi
Kesin büyütüp bakmışsındır 😅
Teleskopla baktım ☺️
Sokakta gördüğüne yaşayacaktı.. extradan v harfi ekleyip okuyun efendim.
😂😂😂
Bir zamanlar sosyal medya, mesajlaşma, telefon... vs. yoktu ve her şey daha güzeldi...
Reel neyse sosyal medyada aynısı fark eden bir şey yok
her şey çok basit oldu artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?