Sosyal medya üzerinden mesajlaşma seçeneği olmasa bu millet napacaktı 😀?

İlişki kurmayı kolaylaştırsa da, bu kolaylık yüzünden bi ilişkiyi sürdüdürmek o kadar zorlaşıyor gibi.

Yol kapalı 😅
Yol kapalı 😅
Sosyal medya üzerinden mesajlaşma seçeneği olmasa bu millet napacaktı 😀?
Cevapla