👇🙏İyi bişey mi yaptım AKIL VERİR misiniz çok İHTİYACIM var buna👇🙏?

11 aylık bi ilişkim vardı markette tanıştık iyiydik ilgilenirdi. Ben sınavım olduğu için çıkmak zorunda kaldım kendisi market ortamımı sevmezdi marketteki herkesi sildirdi her yerden erkek arkadaşlarımı instadan sildi neyse çıktıktan 1 hafta sonra instaya kız eklemeye başladı. ben bu ne dedikçe vardı zaten kafanda kurma diyodu ama yeni eklenmişti ilkine bişey demedim ama ikinci olunca manyak rahatsız dedi bana bende 1 gün engelledim bi şekilde ulaştı bana bi daha engelleme beni dedi tamam dedim aradan 3 gün geçti yine aynısı olmaya başladı üzerine gidince istemiyorum ben bu ilişkiyi dedi beni sildi her yerden instada foto attı takipçisi artınca bende sildiği erkekleri ekledim özellikle sevgili yaptığım için bana tebrik mesajı atan kankamı ekledim diye çıldırdı beddualar etti bana ben kız ekledim mi dedi neyse buluştuk tekrar herkesi sildi yine instamı kapattı ama bu sefer geç yazmalar isteksizlikler hakaretler lan kes falanlar olunca ve ihtiyacım olduğu bi anda bana yine bağırıp küfredince yine engelledim her yerden 1 hafta. Arada aradı sonra atama olacağını duyunca haber almak için açtım yine çıldır beddualar etti yine bi şans daha verdik bu ilişkiye ama artık mesajlarıma çok geç cevap veriyo giriyo ama yazmadan çıkıyo yoğunum anlayış göster diyo nasıl demiyo günaydın yazmıyo sordum ne kadar devam edecek böyle diye ayrılır ayrılmaz instadan mesaj atan kişiyi eklemişim güveni kalmamış engelliyomuşum neyse ben çaba gösterirken çabamı görmedi sabrımı sınadı bugün bana iftira atmaya kalktı aldatmak sadece bedenle bakışla olmuyo senin değişeceğin yok dedi bi de bana ben sadece sildiği arkadaşlarımı geri ekledim o kadar mesajlaşmadım asla ihanet bile etmedim dedim bi erkekle aldatmadın sen beni hepsiyle dedi çıldırdım artık ona aldığım eşyalarımı istedim ve engelledim geri

👇🙏İyi bişey mi yaptım AKIL VERİR misiniz çok İHTİYACIM var buna👇🙏?
Cevapla