Hikaye mi diyorsunuz, story mi?
Hikaye
Story
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hikaye mi diyorsunuz, story mi?
Ben genelde Story diyorum ağız alışkanlığı birde o daha popüler olduğu daha net geliyor bana Story demek. ama bazen de hikaye derim takılmıyorum hiç böyle şeylere
Story diyen de çok alışkanlık
öyle abla
Cevap
17Cevap
Çok fark var arasında story tabi ingilizce havalı uuu.
Bu coolluk bitiriyor beni
Maalesef
Yok bakmıyorum ilgili değilim artık şeylere vakit kaybedemem
Doğru karar
Elimden geldiğince her alan da Türkçe kelimeleri kullanmaya özen gösteriyorum zira günümüz şartları bunu bayağı bir engelliyor..
o an dilimin ucuna hangisi gelirse ksdnlfasndf dikkat etmiyorum pek ama aslında hikaye demek lazım ya
Hikâye derim story diyenlere aldırmıyorum herkese aynı mesafedeyim😃🍀🗝️
Eskiden hikaye diyordum simdi story eskiden gönderi diyordum şimdi post uygulama dili degisiyor.
Hikaye diyorum anlamazsa story storyyy diye görüşüyorum.
Canım Türkçem der susarım <3
Evet canım ❤️
💕😘
Hepsine story
Story bizim kelime gibi oldu
Baktığımı anlamasını beklerim.
Anlamazlar :)
Popoya baktığımı bile anlıyorlar arkada gözleri yokken. Nasıl anlamazlar.
Hikaye diyorum
Ne güzel
Paylaşımlarına baktm diyip geciyorm ya
Onu ben de diyorum hangi paylaşım diyor arkadaş hikaye mi öne çıkanlar mı gönderi mi diyor
İkisini de kullanıyorum.
Story dilimize girdi
Dilimize yabancı kelime girmesine karşıt biriyim. Türkçesi varsa dikkat ederim ama bazen duya duya ben de sürüye uymaya başlıyorum.
Evet keşke kendi dilimizden olsa tüm kelimeler
Öykü aslında Türkçesi. Hikâye de Arapçadan geçme diye.
Biliyorum diyecektim. Eksik yazmışım. Hatta eminim Arapça olduğuna ama öyküden tam emin değilim. Türkçesi öykü olması lazım.
Öykü söylenmesi zor geliyor sanıyorum. Yk sesleri yan yana gelince biraz zor söyleniyor.
her şey Türkçe olsun6
Keşke
öyküne baktım derim. d
Bunu da gördük
Oraya bir şeyler zırvalamışın o ne derim...
Hikayene baktım derim ben
Hikayene baktım
Hikaye diyorum
Türk Türkçe konuşmalı
Story diyorum... watsab için de durum diyorum..
İstigramsa paylaştığın şeye baktım derim
Ben hikaye diyorum durum diyorum.
Hikaye
Hikaye diyenler çoğunlukta bu güzel
Neden kendimi ifşalayayım demem tabiki
İkiside aynı hesap
Tercihin hangisi
Durumuna baktın derim
Değişir
Story 😃
Hikaye
St dioz
Hikaye
Hikaye.
Hikaye derim
Hikaye
Hikayene
Hikaye
Hikaye diyorum
story derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?