Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hiç düşmesin istiyorum. Numara olarak da düşmesin..
Engellediğim biri vardı. Beni arıyor sürekli, araması ekrana düşmüyor ama arama kayıtları, son arama kısmına düşüyor. Engellenen diye düşüyor ama daha önce kaydettiğim ismiyle düşüyor yani. Rahatsız oluyorum. Engellediysem araması neden düşüyor? Bu ne saçma bir şeydir. Bunu nasıl düzeltebilirim, yardımcı olun lütfen. 😶 (Telefonum Samsung)
Aradığını bil diye düşüyor. Kaydını silersen numara gibi düşer
Çok saçma ama. Neden bileyim, engellediğime göre görmek istemiyorum.. Saçma sapan sistem yaa
Diğerlerinde de öyle.
İPhone da öyle değil sanıyordum
Bildirim gelmez ama arama kaydına düşer
Hmm umarım değişir saçma sistem
Ayarı varmış. Arama Kaydını aç, sağda üç noktadan engelli aramaları gizle var. Gizliyorsun öyle
Aaa çoook teşekkürler
Rica ederim. Ben de öğrenmiş oldum :D
🤗
Cevap
1Cevap
Bende de spam kutusuna düşüyor arama kaydına değil
Yine daha iyiymiş ama hiç düşmemesi daha mantıklı olurdu.
O zaman numaranı değiştir madem bu derece rahatsız ediyor
Çözümü varmış aşağıdaki yoruma bak...
Gördüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar