Engellediğim kişinin aramaları kayıtlara düşüyor. Nasıl düzeltebilirim bunu?

Engellediğim biri vardı. Beni arıyor sürekli, araması ekrana düşmüyor ama arama kayıtları, son arama kısmına düşüyor. Engellenen diye düşüyor ama daha önce kaydettiğim ismiyle düşüyor yani. Rahatsız oluyorum. Engellediysem araması neden düşüyor? Bu ne saçma bir şeydir. Bunu nasıl düzeltebilirim, yardımcı olun lütfen. 😶 (Telefonum Samsung)

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hiç düşmesin istiyorum. Numara olarak da düşmesin..
Engellediğim kişinin aramaları kayıtlara düşüyor. Nasıl düzeltebilirim bunu?
Cevapla