Numara taşıma yaptıktan sonra sim kartı aktive etmek için uygulama gerekiyor, uygulama için de kod gerekiyor ama şebekem olmadığı için kod gelmiyor. Ne yapmam lazım?

Vodafone numara taşıma yaptım bugün sim kartı geldi telefonuma taktım, 24 saat sonra kart aktif olacakmış, aktive etmek için yanımda uygulamasına girmem gerekiyor uygulama için telefonuma kod gelmesi gerek şebekem olmadığı için kod gelmiyor ne yapmam lazım?

Numara taşıma yaptıktan sonra sim kartı aktive etmek için uygulama gerekiyor, uygulama için de kod gerekiyor ama şebekem olmadığı için kod gelmiyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla