Mobil veriden bahsediyorum wifi değil. Rekorunuz kaç? :)

Mobil veriden bahsediyorum wifi değil. Rekorunuz kaç? :)

Paketim de 25 GB var evde olmadığım da mobil veriyi kullanıyorum. Toplam bir ay içerisinde 10 GB gidiyor. Evde olduğum zamanlarda Wi-Fi olduğundan GB kalıyor
Paketimde 13 gb var. Paketim kadar harcıyorum ajsjd. bazen 4-5 gb bir sonraki aya sarkıyor
Bu ay bende böyle düşündüm bol bol reels izliyorum sjdjd
Benimki dipsiz bir kuyu gibi ajsjd. Bir sürü yemek tarifi, zıplayan kuşlar, yaramazlık yapan kediler izliyorum. Emekli anneanne gibiyim
Ay yok onları annem atıyo öyle izliyorum shdjd
Tişikkirlir
20 falan
Cevap
5Cevap
Benim değişiyor.. telefonda pek harcamam.. bilgisayar da da aylık 50 gb veya 100 gb harcıyorumdur muhtemelen. film oyun indirdiğim için
15 gb bitiyor 10 GB ekstra alıyorum gadası
Rekorum 60 GB falandı ama ortalama 20 falan harcıyorum genelde o da paketimin içeriği bu kadar olduğundan dolayı :((
140 GB var bende fazla harcamıyorum
2 falan
Mb değil GB. Çok rahat yetiyor valla bana
80-90
405 mb
8 gb
20-30 civarı değişiyor
En az 25GB gidiyor
30 gidiyor rahat
500 gb, pc
20 yetiyor bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?