Yeni telefon aldım Samsung Galaxy a54. Açtım şarjı 52 niye öyle kullanılmış gibi?

Yeni telefon aldım Samsung Galaxy a54. Açtım şarjı 52 niye öyle kullanılmış gibi?

Bütün telefonlar böyle mi artık? Zaten artık adaptör de çıkmıyor bide ona para veriyorsun offf 🙄🙄🤦🏼‍♂️

Yeni telefon aldım Samsung Galaxy a54. Açtım şarjı 52 niye öyle kullanılmış gibi?
Cevapla