iPhone cihazımı açamıyorum, Apple kimliği doğru değil hatası nasıl düzelir?

Herkese merhaba, yedek bir iphone cihazım var ancak telefonu açamıyorum, apple kimliği ve şifre istiyor bilgileri giriyorum ve girdiğim bilgilerin doğruluğundan eminim ancak ''Apple kimliği doğru değil'' uyarısı geliyor. apple desteği aradım faturası varsa yardımcı olabileceklerini söylediler ancak telefonu alalı yıllar oldu faturası kayıp, bu cihazı açmanın bir yolu yok mudur kendi telefonumu kullanamıyorum

iPhone cihazımı açamıyorum, Apple kimliği doğru değil hatası nasıl düzelir?
Cevapla