Anlık bir şey not alacaksanız telefona mı yoksa kağıda mı alıyorsunuz?
Ben telefonumu kullanıyorum sürekli📱
Ben telefonumu kullanıyorum sürekli📱
Telefonumun not uygulamasına yazıyorum. İşim gereği sonradan raporlama yapılacağı zaman bilgisayara kolayca aktarmış oluyorum. Zaten unutkan olduğum için her şeyi not alıyorum :)
burada unutkan biri varsa o da benim lütfen 😂
Kimden neyden sonra anlamadım 😃
Evet önce ben 😎 yakında adımı unutucam az kaldı hatırlatırsın artık😂
Ahaha okulda böyle bir ceza verilmişti bana o geldi aklıma 😂
Telefon artık hem not kağıdı, hem kamera, hem şu hem bu. Akıllı cihaz tamamen. Kullanmak lazım. Kağıdı kalemi napayım artık 😎
eic geldi vay bee
Neden vay be?
20 cevap arasından, sürpriz oldu. etkileşime girdiğin cevaplar varken benimkini seçmen... hoşuma gittiği için vay be
Heee mantıklı cevap geldi bana ondan sectim
Saygılar 😎
Cevap
11Cevap
Telefona da yazarım defterim var ona da yazarım.
İkisinin yeri de ayrı. Telefonda olması gereken de var, yazılı olması gereken de.
Telefonuma not ediyorum. Teknolojinin beraberinde getirdiği kolaylıklar işte...
Beynime not alıyorum Özellikle tembelliğe alışmasın diye
Şahsi notlarımı telefona, iş notlarımı ajandama alırım...
Önümde kâğıt kalem görürsem direkt onlara yazarım ama genelde görmediğim için telefona yazıyorum.
Aklımda tutuyorum genelde.
Nasıl yaa herşeyi unutuyor olman lazım😂
ahaha çok kötüsün
Ahah biraz 😂
Beynime hepsi en sağlamı
WhatsAppdan kendime mesaj atıyorum 😄
Genelde telefona kaydediyorum daha kolay oluyor
Telefonda ki not uygulamasına
Telefona kaydederim
Çoğu aklımda kalıyor 😬
Kendi notlarım telefona. İş ile olanlar deftere
önemliyse her yere not alıyorum😄
Telefona not alıyorum.
Genelde telefona not alıyorum.
Telefona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar