İnternet & Teknoloji Ütüm çok çabuk bozuluyor, neyi yanlış yapıyorum? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Su koymuyorum bundan olur mu ama her gun çalışıyor ve baya pahalı Ütüm çok çabuk bozuluyor, neyi yanlış yapıyorum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Memurkiz Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Makine mi yoksa ütü yaptığın kıyafetmi 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Makine Yorumla Memurkiz +1 yıl Musluk suyumu kullandın Yorumla Soran +1 yıl Evet ama kaynamış olanı Yorumla Memurkiz +1 yıl Kaynasa da kireçli oluyor Yorumla Soran +1 yıl Bide slak kıyafet utuledım Yorumla Soran +1 yıl Yok su koymuyorum daha Yorumla Memurkiz +1 yıl Ondan bir şey olmaz Yorumla Soran +1 yıl Neyse yanlış yapıyorum bir aya çop oluyor hepsi Yorumla Memurkiz +1 yıl Su koymazsan yanar rezidansı Yorumla Soran +1 yıl Ondan o zaman Yorumla Soran +1 yıl Bir koku geliyor zaten Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl kalitesiz ütü alıyorsun 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Yok valla Yorumla Cevap sahibi +1 yıl niye bozulsun yoksa ütü, sen sadece elbiseye sürüyorsun Yorumla Soran +1 yıl Bi bak güncellemeye Yorumla Cevap sahibi +1 yıl öyle bir şart yok, susuz kullanırsın ama ben olsam su koyarım içine Yorumla Cevap sahibi +1 yıl sende ütü ne arızası yapıyor onu söylersen daha kesin bilgi veririrm, termostat mı arızalanıyor, rezistansımı gidiyor, kablosumu kopuyor zaman içinde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl buharlı ütü mü yoksa kazanlı ütümü kullanıyorsun Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 963 cevap paylaştı. kumaşın kalitesinden 0 0 Yorumla
Jagras Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ne bilelim :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Makine mi yoksa ütü yaptığın kıyafetmi
Makine
Musluk suyumu kullandın
Evet ama kaynamış olanı
Kaynasa da kireçli oluyor
Bide slak kıyafet utuledım
Yok su koymuyorum daha
Ondan bir şey olmaz
Neyse yanlış yapıyorum bir aya çop oluyor hepsi
Su koymazsan yanar rezidansı
Ondan o zaman
Bir koku geliyor zaten
Çok ütü yapıyorsun demekki
kalitesiz ütü alıyorsun
Yok valla
niye bozulsun yoksa ütü, sen sadece elbiseye sürüyorsun
Bi bak güncellemeye
öyle bir şart yok, susuz kullanırsın ama ben olsam su koyarım içine
sende ütü ne arızası yapıyor onu söylersen daha kesin bilgi veririrm, termostat mı arızalanıyor, rezistansımı gidiyor, kablosumu kopuyor zaman içinde
buharlı ütü mü yoksa kazanlı ütümü kullanıyorsun
kumaşın kalitesinden
Ütün fazla iyi değildir bence
Ne bilelim :D
Ütü bozuk