20 GB ek paket almıştım. 1 sene boyunca tekrar eden bir paketti. Ama 20 GB internet vermedi sadece 6.7 GB verdi. Bunu müşteri temsilcisine sorup düzeltmek istiyorum ama çağrı hattında müşteri temsilcisine bağlanmamak için her yolu deniyorlar.
Daha kolay bağlanmanın bir yolu yok mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum diyin sürekli zor bağlanır
Kaç kere denedim bir bilseniz. En sonunda pes ettim ve şikayetvar. com'a yazdım.
Telesekretere 3 4 defa "müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum" dedikten sonra bağlıyor anca
Beni sürekli ana menüye aktarıyor öyle diyince
Her seferinde müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum dedikten sonra bağlıyorlar
Hayır bağlanıyor
Kaçtır deniyorum müşteri temcilsine bağlanmak istiyorum diyorum benimle de gerçekleştirebilirsiniz diyor
Sen düzgün gir ilk önce sayıları sonra bagliyor seni ilk defa mı deniyorsun
Düzgün girdim zaten ve ilk defa da denemiyorum
Girmiş olman lazım ama işte bizde zorlaniyoruz bazen ama bir şekilde bağlanıyor