Halen ailenizin adına olan gsm numaralarını mı kullanıyorsunuz?

Böylelerini görüyorum yaşları 18 geçmiş tel noları halen babalarının annelerinin abilerinin ablalarının vesaire adına ne kadar trajikomik bir durum. 😎 Büyüyün.
Halen ailenizin adına olan gsm numaralarını mı kullanıyorsunuz?
Cevapla