Sosyal medyadan sevgili yaptınız mı? Yaşadığınız ilginç deneyim var mı?
Valla dört tane buluştum hepsi çok değişik tiplerdi. Tövbe ettim buluşmam bida
Sosyal medyadan sevgili yaptınız mı? Yaşadığınız ilginç deneyim var mı?
Valla dört tane buluştum hepsi çok değişik tiplerdi. Tövbe ettim buluşmam bida
Yaptım çok arızalı çıktı buradan birisiyle konuştum en son baktım sürekli değişiyor hayat hikayesi dedim bir dur bana bir de sahte fotoğraflar atıyor sanki anlamayacağım ve en son koyduğum teşhis sen de çoklu kişilik bozukluğu var dedim fotoğrafının sahte olduğunu Portekizli bir kızın fotoğrafını atıyorsun dediğimde hiç birini itiraz etmedi tabi aylarca ruh ve sinir hastalıklarında tedavi olmuş öyle bir olay geçti başımdan
Artık ders alınmıştır.
Evet olduk sevgili. Bu siteden iki kisiyle sevgili oldum. Birisi evlendi iki cocugu olmus 🤣Bir zamanlar burada herkesin bildigi bir moderatordu. Eskiler bilir. Neyse. En son sevgilim de bu siteden biriydi. İlk bahsettigim sevgilim icin yeniden universite sinavina girip onun yasadigi ildeki universiteyi kazanip oraya kaydimi yaptirmistim. Belki hala kaydim duruyordur, okunamadi tabi o okul...😀 En sonki icin onune omrumu sermek istedim. Gercekte olmayan seyleri yaptigimi dusundu ve bitti bu kadar.
Cevap
23Cevap
hayatımda hiç sevgilim olmadı
İnsan sonuç da sosyal. medya da olsa. bir birey çok oldu KS den ciddi beş yıllık bir ilişki oldu sonra görüştüğüm arkadaşlar oldu başka. hanimlar. oldu azardan çok oldu tanınan bir yayinciydum orada ara verdim ilginç olan insanların kendini farklı göstermesi halbuki buna ne gerek var seni sen olduğun için istemeyenle ne işin var zaten
Evet Twitterda tanışmıştık. İki seneye yakın da sevgili olduk ama sonu iyi bitmedi. Olmadı yani vardır her şeyde bir hayır
Hepsi kim bilir kimlerle kaç kişiyle konuşuyor sanal sahtelikle dolu 12 yaşında ergen işi
Sevgili değil ama buluşma oldu buradan değil de instagramdan bulustuklarim oldu ama olmadı
onlarca ve 1 kere hariç hiç beklentilerim haricinde bir olumsuzluk yaşamadım
Sosyal medyadan birden fazla oldu ama reelde bir kez bile olmadı maalesef. Sosyal medyada olan en uzun 5 ay falandı kanser oldu ayrıldık zamanla bazı şeylerden dolayı. Diğerleri pek de ciddi degildi
Bir kere buluştum biriyle iğrençti sonrada buluşmadım konuşmadım bile
Naptı ilk buluşmada?
Değişik sapk gibi birisiydi
Hayır gerçek hayatta da sanalda da hiç sevgilim olmadı
Evet buradan evli bir bayanla tanıştım ama henüz görüşmedik🙈
İlginç deneyim sayılır, saçımı boyadım piercing taktım
Bir de dine inanmıyorum artık
Sosyal medya dan olmuyor reelden tanışmak daha iyi sizce?
Reelde yok ki. İş yerim büyükğ. Sporda gene yok. Kurslara falanda giderim ama yok ilgimi çeken
Valla arayınca bulunmuyor ben 1 yıldır arıyordum bıraktım. Boşa vakit kaybı. Sen nasıl birini arıyorsun
Kanka geçen bi arkadaş tanıştırdı işte kafede. Çocuk spor yapmıyormuş dedim olmaz kanka dedim. Düzenli spor ilk kriterim
Hmm sporcu seviyorsun demek benim de uzun boy kriterim var 😂 hangi şehirde yaşıyorsun
Uzun boy derken gxxgbgxg Zehra güneş gib i mi
Yok ya o kadar değil knk 😅 en az 1.70 olan güzel bir kız istiyorum 😂
Oh Ooooo say say bitmez
Evet çok oldu bı kere taniyamastim hatta
Neler neler oldu bir bilsen :)
Laf olsun diye konuşmam
Reelden yapsana ssnsldsn yapacağına
Reelde yok diye sosyal medya düşünmüştüm hepsi birbirinden değişik ve sinir bozucuydu tövbe olmaz bida
Hoşuna gitmeyen şey neydi
Biri aşık olmuşta intihar ederim triplerine girdi aylar sonra gene yazdı falan. Birine dedim etkilenmedim diye paramı yedin dedi. Biri hesabı bana kitledi. Biriyle buluşmadım ama saçma sapan tehtidler almıştım seni işinden edecem falan diyordu.
İşin ne ki
Hemşireyim saçma sapan planlar yapıyordu..
Ne gibi
Ya o kadar saçma ki bu kendini zaten tehlikeli anlattı çoğu arkadaşım akrabam cezaevinde falan diye anlattığına göre aşırı zengin biri ben inanmadım buna başka kız olsa korkardı yaptığı hiç hoş değil.. anlattıkları korkunç ilki nandım sonra ama ben düşündüm ve sadece bir hayal ürünü anlattıkları.
Nerden tanıştınız 4 üyle
Noldu bu kadar ya 😀
Doğrusunu bulsan da başka bir sey istersin
Burdan biriyle buluştın mu
Hayır ama konuşmştum bunun numarasını aldım. Ben numaramı vermedim. Gizliden konuştuk biraz. Wp de çıktı isim soyisim telde dediği ismi değişikti sonra instaya girdim iki çocuğuyla beraber çekilmişti. Yaşı da 40 rahat vardı ama 28 mi ne demişti genç geliyordu sesi. Yaa öyle işte
Vay bee neler gelmiş başına😒
Şimdi sen nasıl güvenicem burdan birine dimi
Ondan sonra biriyle daha konuştum burada çocukla başta normal konuştuk trafik kazasında ailesini kaybetmiş öyle bahsetti instasını verdi sonra niyeti cinselliğe kayınca dedim istemiyorum o da tamam deyip gitti zaten. Kızmadım ama vaktimi almadan önce deseydi keşke neyse sonra ben buna fake hesaptan yazdım merhaba diye. Bu sefer başka yalan söyledi😂😂 trafik kazası değilde başka bi kaza sonucu demişti hatırlamıyorum
Sen bana takp atsana
yaptim hepsi garipti
Bahsetsene
Kanka mesela banada denk geldi. Sana denk gelen nasıloı bi tane söyle. Çok değişik şeyler duyuyorum
G zekalı mı bu? Niye buluşuyor ki seninle hem kıskandırsan sosyal medya avına mı çıktın ee başka
Hahahaahahaha almanyadan benimde konuştuğum oldu çocuğun önceki okuduğu il benim yerdeydi diploma mı ne alaçakmış geldi işte ama çok değişik bi tipti yani günümün hemen bitmesini istedim saçma sapan espiriler yapıyordu
😂 niye böyle oluyo sosyal medya ya ben inanmıştım bulacağıma bulamadım. Hele son deneyimimde biri full hesabı bana kitlemişti
Hahahha yemin ederim eve çağıranların niyetini bildiğim için direk siliyordum psikopat sülük gibi yazmıyorlardı tamam diyorlardı. Biri intihar ederim diye tutturmuştu yazıp duruyor ağlama emojileri falan gönderiyordu çok kötüydü ya güzellikle söylüyorum anlamıyor
Senin engellemen lazımdı kız baştan demiş
Ben erkek olsam evli erkeklerden uzak dururum belki adam cinayet işler belli mi olur.
Knk hiçbiri normal çıkmadı. Biri işte utangaç sipariş veremiyordu bana sen söyle diyordu hesap öderken kendi kartını veriyordu öde diye. İstemiyorum deyince de sen benim paramı yedin dedi
Yani senden etkilenmedim deyince paramı yedin beni kullandın dedi
Sonuncu daha orijinal buluşmadan önce dedi il dışından geldi bu benim için sen ısmarlarsın deynce tamam demiştim. Çocuk bi geldi markete girdi istediği şeyleri aldı AVM de en pahalılarını istiyor neyse menü seçecek neredeyse en pahalı menüyü seçiyor. Benim şehrime gelince ben sana ısmarlıçam diyo bi de
Buldu enayiyi 😂
Yaptım evlilik teklifi aldım ama henüz evlenmedik
Şansına iyi çıkmış
Yok yapmadım
Geçen sene evet
Hayır yapmadım.
Hayır yapmadım
Hayır@gmail. com
Olsun
her meslek grubundan sevgilim oldu hakim dahil
Hayır yapmadın
Yaptım
Yapamadım daha
Yattın mi hepsiyle
Hahahhahaa keşke niyetleri cinsellik olsaydı psikopatlar ya da sinir bozucu lar denk gelmişti
Onlar tehlikeli gelmiyor söylüyorlar yani ben ağzından lafı alıyorum bi şekilde. Psikopat sıkıntı
Bende yatmam 😂
Yok
Kafa dengi birini istiyorum. Tek istediğim bu
Hayat arkadaşı
Yapmıştım maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?