Sizce tekrar aynı sorunu yasar mıyım sebebi ne bunun?

3 gün önce sabah telefonu yere düsürmüstüm aksam oldu bi anda altında böyle kırmızı bi çizgi çıktı, ekranı kırılmıstır içinden diyip geçtim kırmızı çizgi biraz daha büyürse gider ekranı degistiririm dedim 3 gün geçti bu sabah uyandım kırmızı çizgi kendi kendine kaybolmus sebebi ne acaba ekranı kırılmamıs mı yani? Tekrardan olur mu aynı sorun

Sizce tekrar aynı sorunu yasar mıyım sebebi ne bunun?
Sizce tekrar aynı sorunu yasar mıyım sebebi ne bunun?
Cevapla