Adıma kart açılmış, yüklü para girip çıkmış. Bu yüzden ben hapse girer miyim?

Adıma kart açıldı nasıl olduğunu bilmiyordum yüklü miktarda paralar girip çıkmış mahkemeye gidicem çantamın çalındığını telefonuma ordan giriş yapıldığını benim yapmadığımı söylicem daha önce hiç suç işlemedim
Adıma kart açılmış, yüklü para girip çıkmış. Bu yüzden ben hapse girer miyim?
Cevapla