iPhone 15 için bir AVM'de gece kuyruğu başlamış. Siz telefon için sıra bekler miydiniz?

bu kadar vergi ödenen bir telefon için geceden kuyruk beklemek de ne bileyim.. garip geliyor. zaten bir hafta bekleseler gidip direkt alırlar. ne bu kendini lüks gösterme merakı ya :)
iPhone 15 için bir AVMde gece kuyruğu başlamış. Siz telefon için sıra bekler miydiniz?
iPhone 15 için bir AVM'de gece kuyruğu başlamış. Siz telefon için sıra bekler miydiniz?
Cevapla