Whatsapp grup mesajlarında sizin isminizin baş harfini küçük diğer kişiler veya başka özel isimlerin baş harfini büyük yazanlar, ne düşünüyorsunuz?

Merhaba, benim merak ettiğim bir konu var. O konuya ben takılıyorum ama başkaları da benim gibi takılıyor mu bilmiyorum. İs yeri gruplarında özellikle aynı kisiler tarafından aynı cümlede dahil benim ismimin baş harfini küçük, baska calısanlarimiz veya sehir ismi geçtiği zaman büyük yaziyorlar. Bu yanlıslıkla da olmuyor hep yapıyorlar; ama yüzyüze geldigimizde de daha iyi konuşuyorlar. Sanki beni orada küçültüyormus saygisizlik yapiyorlarmis gibi hissediyorum. Bunu bir iki defa yapsalar ya da farketmeden başka özel isimleri de küçükle başlatsalar bu kadar takılmam. Siz de benim gibi düsünüyor musunuz merak ediyorum. Teşekkürler.

Whatsapp grup mesajlarında sizin isminizin baş harfini küçük diğer kişiler veya başka özel isimlerin baş harfini büyük yazanlar, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla