iPhone 6S marka telefon kullanıyorum. Türk Telekom yazısı gitti, sizce neden gitmiştir?

iPhone 6S marka telefon kullanıyorum Türk Telekom yazısı gitti önceden vardı hiç gitmiyordu 2 gün önce telefon da arama yaptım arama yaptıktan sonra Türk Telekom yazısı gitti sadece şebeke çubuğu işareti var şebeke çekiyor bir sorun yok sadece operatör adı yazısı gitti. sizce neden gitmiştir?

iPhone 6S marka telefon kullanıyorum. Türk Telekom yazısı gitti, sizce neden gitmiştir?
Cevapla