Lütfen yardımcı olun UEFI seçeneği yok, f2 tuşum çalışmıyor biosa nasıl girerim? format atıcam?

klavyem çalışmıyor bazi tuslar calismiyor f2 tuşunu kullanmam lazım format için ancak olmuyor çalışmadığı için bende windows üzerinden girerim dedim biosa UEFI seçeneğide yok yeni klavye almayı bende biliyorum klavyesiz girmeyi soruyorum diğer tuşlar çalışıyor?

Lütfen yardımcı olun UEFI seçeneği yok, f2 tuşum çalışmıyor biosa nasıl girerim? format atıcam?
Cevapla