AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
ben yazmazdım ergence bir şey.. ama isteyen de yazar kimseye karışmam
Sevgili olmam, evlenirim.
Evleneceğim gün ise herkese kart dağıtırım.
Bazı şeyler çok güzel, basitleştirmeye gerek yok.
Ciddilik işte aradığım bişi..
Düşmana korku dosta çiçek 🤭
Tanımadan mi evlenicen önce bi sevgililik süreci olmalı bence
Tabikide hayır tanışmak konulmak lazım once sevgilifen oncede biraz dureç ver ğüven gibiv
ergenliğimi geçeli çok oldu , gerçi ergenken de yapmıyordum o ayrı
Bu kişi şu an da 22 yaşında bunu yapiyorsa sonra nasıl olur acaba bdndnd
Aptal mı bu insanlar gerçekten bunu yapanlar var mı
Var gerçekten daha neler neler bu kişi için
O da bir şey mi, ben milisaniyeyi falan da yazıyorum 😀
Noluyor yazınca hangi kafayla yazıyonuz acaba
İroni yapıyorum, o kadar işsiz gibi mi duruyorum 😅
Ay bi an gerçek sandım yaa bunu yapan herwlde bi tek bu çocuk var herkes saçma demiş yazmam flan demiş
Tarih de cringe evet ama hadi ona alıştık da saat ne la
Valla 2:04♾️ aynen böyle yazmış jfjfjfjnf
Kusam mı hocam
Bide ilk günden
Biter o birazdan wşsşwğwçw
1 ay veriyorum
O fazla yaa.. neyse hadi seni mi kırcam
Hemen de yazılmaz ki tamm güzel bişi ama biraz erken bu.
Zaten amacı bence boyle şeyler yaaprak kendine bağlamak
Belkide neden olmadın ya da başlarına hava atmak diyelim 🤦🏿♂️
Kendine bağlamak ya kızlar ilgiyle bağlanir çünkü hele bide tecrübe yoksa
Olabilir beyin yıkaması gibi bişi bu 🤔
Evlendiğim günün tarihini atarım Evet bundan kime ne?
Bana saçma geliyor saat koyma, tarih koyma, kilit koyma. 😒
Hayır yazmam ne kadar gereksiz ve saçma bir şey
Hiç böyle şeyler yapacak bir adam değilim. Anlamsız ve çocukça
Dovme yaptırırım sevgili oldugumuz tarihi. İlk kokorec yedigmiz saati yazabilirim ama
Mecburiyet yazmışlığım var almıştım başıma gereksiz bir belayı
Ne olmuştu ki
Oldu bittiye başlayan bir ilişkide kızlığını bozmuştum vicdan yapmıştım öyle ortada bırakamadım ama baktı sözümün eriyim yapmadığını bırakmadı cinnet geçirtiyordu az daha
Birde tutturmuş tarih yaz bende tarih yazıp yanına mecburiyet yazmıştım, zaten sonra bütün ipler koptu
Sen iyisin böyle yapıp yarı yolda bırakanlar var yani hatta amacı sadece bu olanlar bu kişinin de öyle olduğunu düşünüyorum
Kendi kaybetti ne zaman tartışsak konuşmasak başkalarıyla konuşuyormuş buda aldatmadır, köpek gibi özür dileyeceği yerde utanmadan arlanmadan başkalarına gidiyormuş
Sen onu yarı yolda biraksaydin peşinden bak nasıl köpek gibi koşuyordu
En son koştuda ne fayda bende ona karşı sıfır tahammül kalmıştı en azından sakinleşmemi bekleyip öyle samimi özür dilemesi gerekirken soluğu başkalarının yanında almış
Sende nasıl birisine denk gelmişsin yaa
Şeytanın kızına denk gelmişim,
Hayır ne mana sjsjdjd
Ya herkes hayır diyorda bu çocuk neden yazdı o zaman ndnddn
Bilmem sürekli o saati görmek istiyor o zaman sjsjshs
Demekki çok saçma bir şey
çok şükür o ergenlikleri yapmadım asdasdasd
Herkes ergenlik demiş de bunun yapan kişinin ilişkisi uzun sürer mi sence
ben 1. yılın sonunda yazdım 3 yıl sürdü hatta profil fotoğrafım 3 yıl boyunca sevgilimleydi ayrılınca evlendiğimi ve neden boşandığımı sormuşlardı. biyografiye tarih atmak sevgi göstergesi değildir çoğu zaman göz boyamadır.
Zaten yani ilk günden ne bu bunlari yaparak kızı kendine bağlamaya çalisiyordur belki
ya da aşırı saftır. aşırı saf birisiyle ilişki de boğar insanı kendimden biliyorum ilk ilişkilerimde aşırı boğardım karşı tarafı
Hayır ergen işleri bence
Ve bunu yapan erkek de 22 yaşında
Sevgili olduğumuz saati veya tarihi yazmam.
Neden öyle bir şeye gerek duyulsun ki
Hayır ne alaka çok ergence
Hayır yazmam ne kadar saçma
Yok ki sevgili olmadı
Ergen ergen işler benlık degıl
Yazardım da kıymet bilenlere denk gelmedik
Hayır tabii ki
Allah korusun
Ya abi herkes böyle yorumlar bir tane yazarım diyen yok bu çocuk neden yazmış o zaman bfnfndnfn
5. Sınıfa mı gidiyor kendisi 😂
Boyle dediğine göre durum vahim kendisi 22 yaşında çünkü jdjdnddn
Eyvahlar olsun 😂
Yazmazdım ya saçma bence
Herkes yazmam falan demiş ama bu çocuk neden yazmış acaba vuvvuv
Var mı sevgilin
Ergence bir şey.
Herkes yapmam demiş ergence demiş bu çocuk neden yapmış acaba
Yazmam profil fotoğrafı kafi
Ya herkes yazmam falan demiş de bu çocuk neden yazmış acaba ndndnd
Ne biliyim ya çeşit çeşit dengesizler var kim bilir ne düsundude yazdi
Belki karşı tarafi kendine bağlamak içindir çunku bu kişi ilk zamanlardan yoğun ilgi gösteren birisi bide hemen Instagram'da bütün kızlari flaan çıkartmış
Olabilir. Çünkü bı kadına ilişkinin ilk başlarında aşırı ilgili davranıp dünyada tek kadın oymuş gibi hissettirirsin. Sonra ilgiyi giderek azaltırsın ve kadın senin peşinden koşar. Çok profesyonel bir taktik herkes bilmez bunu yapacak kadar zeki ise sevgilisinin vay haline
Gercekten hoşlanan ilk başlarda bu kadar yoğun ilgi göstermez bence kademeli gider
Yanlış düşünüyorsun seni hiç sevmedilermi. İlişkinin ilk başı canım cicim ayları yani yoğun aşk sözleri ve romantizm le geçer.
Sonrası peki
Sonrası Allah kerim o aylar geçip birbirinizi iyice tanıdıkdan sonra ya sana uygun olmadığıni anlayıp ayrılırsin ya da uygunsa devam ederrsinn
Ergen değilim
Bunu yapan kişide 22 yaşinda bu arada
Hala ergen büyüyememiş demek ki lisedeyken bile böyle şeyler yapmazdık
Bide ilk günden göz boyamaya calışiyor olabilir mi
Hayır direkt ergen
Bide Instagram'da kızları flan cikartmis jdjdjd hemen
Çok üzerler
Siz yazdınız mı
Yooo
Hayır
Hayır yazmam ergen miyim
Aslaaa
Hayır yazmam.
Asla
Yazmazdim saçma
Ergence
Hayır niye yazıyım
ergence
Ay hayır çok cringe
Komik, hayır.
İtici buluyorum.
Sevgili mi? oda ne
Cok cringe
Hayır.
Boş iş ergence
Olursa düşünürüm
Cringe
ne saçma