Qualcomm, en son çıkardığı mobil işlemcisi Snapdragon 8 Gen 2 ile adından oldukça söz ettirmişti. Son zamanların en güçlü android telefonlarında kullanılan bu işlemciler çok güzel performans koymuştu ortaya.
Şimdi sırada Snapdragon 8 Gen 3 modeli var ve bu yeni işlemcide 3nm ve 4nm varyantların geleceği söyleniyor, android tarafı da 3nm ye inmeye hazır. Belirtelim ki şu an sadece İphone 15 Pro ve 15 Pro Max telefonlar Apple A17 Pro işlemcisiyle 3nm işlemci kullanıyor.
Qualcomm, Apple ile Yonga Seti yönünde işleri dengelemek istiyor.
Qualcomm’un amiral gemisi işlemcisi 24 Ekim’de düzenlenecek etkinlikte tanıtılacak.
İşlemci, aralarında Vivo X100 ve Xiaomi 14 serisinin de bulunduğu bir çok telefon modelinde yer alacak.
Yeni işlemcinin performansı ne olur, neler bekliyorsunuz, düşünceleriniz neler.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer