
Hiç sevmem casus gibi takılanı..
Son görülme durumu kapalı olan eşinizden sevgilinizden rahatsız olur musun?

Hiç sevmem casus gibi takılanı..
Son görülme durumu kapalı olan eşinizden sevgilinizden rahatsız olur musun?
Olurum da söylemem 🙄 bi haltlar yediği bellidir de😂 açmıyorsa napabilirim ki silah zoruyla mı kapattırayım ama ilişki güven üzerine kurulu bir ilişki hiçbir zaman olmaz
Bir kerede yazarken hata yapmasan şaşırcam 😀
Farketmem bile. Bu ne ya sürekli dedektif gibi her şeyi didik didik ediyorlar sizi aldatıyorsa bu bir gün illaki gün yüzüne çıkar o gün tekmeyi basarsıniz kendinize vakit ayırın takılmayın böyle şeylere.
Cevap
13Cevap
Hayır ben rahatsız olmam hiç bir şekilde.. zaten güvenirim ve birbirimiz ile iletişimde kalırız ve haber veririz.. yoksa merak ederdim.
Hiç bakmıyorum artık aştım bunu kesin bir şekilde 😅
Son görülmesi ne zamanmış umursamam ama neden kapattığını umursarım yani. Bana yapmasını çok abes bulurum.
Hiç umrumda olmaz, her şeyim kapalı kendimi bildim bileli. Kimseye dönüş yapmak istemediğim için. Kimsenin de son görülmesini merak etmem.
Hiç rahatsız olmam ve normalde bende de kapalıydı ama sağolsun annemle babam açmamı isteidkleri için sadece onlara açtım.
Herkesin mantıklı bir açıklaması vardır. Benim her şey açık kişilere sıkıntılı bir durum yaşarsam kapatırım ancak.
Mavi tike kadar hepsi kapalı.
Geri dönüş sağlamak istemediğim zamanlarda iyi bir seçenek, bu sebeple kapalı.
kendim kapali kullaniyorum :)
hicde rahatsiz olmam cunku bunun esle sevgiliyle hic bir alakasi yok
Evet kendince bir açıklaması
olsa bile kolay ikna olmam. Güven sarsar ve rahatsız olurum.
Benim hepsi kapalı ve bu şekilde huzurluyum. Karşımda ki insanın kapalı olsa yine bir şey demem
Son görülmeye kadar dikkat eden biri net ruh hastasıdır
Olmam. Benim de kapalı😂 bazen açıkçası cevap vermek istemediğim insanlar olabiliyor 😅
Dikkat etmem, benimki de kapalı. İş için sürekli iletilere bakıp çıkıyorum.
Rahatsız olmam, ben göremiyorsam o da göremiyor 😈😄
Rahatsız olmam içime sinmeyen bi durum varsa bu konuyu aleyhine çeviririm :))
Eğer mantıklı bir sebebi varsa rahatsız olmam. Zaten güven bu yüzden önemlidir.
Çevrimiçiliğim bile kapalı galiba ben görmüyorum ki zaten ne rahatsız olması😅
Hayır olmam Whatsappa bakmıyorum bile nerdeyse
Bana cevap vermemezlik yapmıyorsa kapalı olsun sorun etmem.
Olmam , benimde kapalı.
Güven yoksa zaten neden sevgiliyiz ki
benim hepsi kapalı bi mavi tikim açık ama rahatsız olursa açarım sıkıntı değil
Benim her daim kapalıdır onunda kapalıydı sorun etmiyorduk
Benden geçti o yollar kim kime görünüyorsa görünmüyorsa hayatındaki kendi kararlarını alır uygular
Son görülmeyi geçtim artık çevrimiçi kapatma bile var ve evet rahatsız edici
Korkaklık ya bana göre. Bunu bile saklayacak kadar korkagim işte demek
Bir huylandırır yani ama bişey demem
Böyle saçma şeylerden rahatsız olmam.
Herhangibi sosyal hesap platform kullanamaz eşim
Benim de kapalı. Olmam.
Evet bu rahatsız eder
Bir şey demem, benimde kapalı.
Benim de kapalı rahatsız olmam
Benim hep kapalıdır hiç de takilmam Boyle şeylere
Rahatsız olmam sanmıyorum. Benim de kapalı.
yoo hic farketmem bile malum yazismayi sevmem öyle
Sıkıntı o mu sen bide görüldü attığını gör 😂
Takılmam.. Çünkü benim de kapalı.. 😂
Hiç takılmam bile buna ya 😄
Hayır olmam benimki de kapalı
Olurum kavga ederim bunun için
Benim de kapalı. Sevmiyorum
Sevmem öyle açık olmalı
Hayır eşiminki kapalı benimde kapalı
Sonradan kapattıysa evet olurum
neden sorun olsun ki
WhatsApp kullanmıyorum
Evet, güvenden değil. Sadece rahatsızlık duyarım
Olmam benimde kapalı çünkü 😎
Hayır rahatsız olmam benimde son görülmem kapalı.
açık olacak
Hayir
evet ilk basta rahtzis oldum ama simdi alistim
Rahatsız olmam
Tınlamam
Yok sorun etmem ben
umrumda olmaz
Olmam
Evet olurum
Evet açık olsun
Benim kapalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?