Telefonumu bozdum Allah rızası için akıl verin annemi çok üzüyorum?

Telefonum iphone yemedim içmedim aldım. Yere düşürdüm arkası kırıldı. Dağıldı. Deprem bölgesi olduğu için servisi yok burada. Telefoncuya götürdüm mobil veri açılmıyor servis yok yazıyor yukarda birde arama yapmıyor. Sim kart kısmı hasar almış sanırım. Napıcam kendimi öldürürecem nerdeyse annem zaten hasta sabahtan beri çok üzülüyor. Para yok yaptıracak. Kendimi aşağı atacam camdan

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bana bir akıl verin çok zordayım
Telefonumu bozdum Allah rızası için akıl verin annemi çok üzüyorum?
Cevapla