Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen bana bir akıl verin çok zordayım
Telefonum iphone yemedim içmedim aldım. Yere düşürdüm arkası kırıldı. Dağıldı. Deprem bölgesi olduğu için servisi yok burada. Telefoncuya götürdüm mobil veri açılmıyor servis yok yazıyor yukarda birde arama yapmıyor. Sim kart kısmı hasar almış sanırım. Napıcam kendimi öldürürecem nerdeyse annem zaten hasta sabahtan beri çok üzülüyor. Para yok yaptıracak. Kendimi aşağı atacam camdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sakin ol kardesim
Allah yardimcin olsun oncelikle
Kendini oldurmeyi dusunmek saglikli degil
Evet basina gelen iyi olmamis ama halledilir en yakin sehirlerden de yapabilirsin
Hicbirseh cuzumsuz degil hayata kusme sakın
İnan şu an bunları önemseyemiyorum
Senin icin onemli olan ne?
Bundan önemli bir şey yok şu an
Dunya cilesi icin canini beri goruyorsun yapma
Apple'ın teknik destek sayfası var ordan online başvuru açabilirsin. İl dışındaki bir servis kargoyla falan telefonu teslim alabilir diye düşünüyorum ama emin değilim
Ücret çok tutacak eminim. Normal telefoncu anakart tamir edilirse en az 2500 ama eğer anakart değişirse 6 bin dedi
Ne kadar metaryalist olursanız o kadar acı çekersiniz hanımefendi verebileceğim akıl bu kadar.
Kırılan benim telefonum şu an anlamamanız normal
İphone'a bu kadar değer vermemiş olsaydınız diyorum o zaman böyle etkilemezdi her neyse geçmiş olsun.
Saçmalama yaa canından değerli deyil ya sat onu uygun fiyatlı yenisini al hem belki para bile arta kalır iphone 12 13 ise tabi
Değil 12 13 ama kendimden nefret ediyorum
Dünyanın sonu deyil ya olur öyle şeyler onu sat bütçene uygun bişey al canını da sıkma
Allah korusun yahu. Gönder yaptırayım iphone kaç?
Xs max
Tamam gönder yaptıralım
Nereye göndereyim
Diyarbakır
Tamam ama yer neresi
İst içindeysen getir yapalım
Değilim
bana sat
Nekadara alırsın
kaç para piyasası
Xs max şu an bilmiyorum bakmak lazım
sorunu beğendim yazsana
Yazamıyorum