Niye instegramda çirkin ördek yavrusu gibi çıkıyor yemin ederim kastlı yapıyor gibi
Erkekler neden en çirkin çıktığı fotoğrafı Instagram'a koyar?
Niye instegramda çirkin ördek yavrusu gibi çıkıyor yemin ederim kastlı yapıyor gibi
Ama erkeklerin çoğunda var bu zevksizlik neden? Gerçekten zevksiz olduğunuz için mi? Yoksa bi sebebi mi var? Ulan bu kastlı bir şey mi?

Hahahah cidden öyle mi ben kendime göre en güzlelerini seçmeye çalışıyorum yorumları da öyle alıyorum ama sen beğenmezsin demek ki kızlar da beğenmiyor 😅😅
Çirkin olduğu kime göre neye göre? İlk önce bu çok öznel bi yorum. Belki kendisi çok beğendi koydu sana kötü gelebilir. Önemli olan kendinin beğenmesi, herkesin kendi hayatı :(
Behlül olmadıkları için olabilir
Yaaaaa behlül bey çokkk karizmatiksinizz
Sizde çok asil ruhlu bir kraliçesiniz, KS halkı asalet görün
Teşekkürler
Zevkleri yok bence mfjckenccgdfm
Cevap
47Cevap
kendi kararıdır.. isterse koyar istemezse koymaz
Bak işte bu soruyu sorman kafama takıldı ya belki bende Instagram a çirkin fotoğraflarımı koyuyorsam 🥺
Cdgcff yokk ya sen yapamazsın
Ayıp ediyorsun yardımcı olurum cghfg
Güzel soru bende bilmiyorum bfhfhf
Ulan biz dogaliz sizin gibi yapay suratli degil hangi yuzunuz gercek belli bile degil 100 tane fitre koymadan fotonuz yok
Xdvcfvfbx ama sizin yüzünüzden alla alla
Biz mi? Ne yaptik biz?
Kafaya takılacak bir şey değil bu. Allah başka dert vermesin.
Bencede çok büyük dert
Kafaya takmam asla. Kimseye kendimizi kanıtlamak zorunda değiliz. Sende böyle düşün derim.
Normalde takmıyorum takasım geldi eğlencesine
Tamam tak bakalım. Nasıl istersen öyle olsun ))
Daha samimidir, eğleniyordur jdkdjdj ama ben yapmam şahsen öyle şeyler 😄
Fark ettim özenle seçiyorsun bu hoş xd
😅 valla en iyi olduğum fotoğrafları koymaya çalışıyorum aslında.
Xdcxfgd olabilir o zaman fotoğraf çekinmeyi bilmiyorsunuz
Kadınlar kadar kafaya takmadığımız için. Tipimizle dalga geçilmesi beğenilmemesi umurumuzda olmadığı için
Kadınlar kadar dikkat etmiyorlar, çekip atiyorlar. Biz milyon tane çekip bir tanesini zor seçiyoruz 😄
En kötü halimizi koyuyoruzki bilin buda var bizde diye. Sizin gibi en özenli halimizi koyup sonra altından başka şeyler çıkmıyor en azından
Yoo ben çirkin de koyuyorum fjd
@Kirginimcokk0 o sensin genel konuştum ben :)
boh da çıkabilir diyen bir çocuk vardı youtube'da. yorumunu okudugumda o geldi aklıma istemsizce güldüm 😂
Erkekler takmaz ki oyle kadinlar gibi, geneli guzelse begenir gecer.
Haklısın
Siz neden makyajla ya da saçma saç rengi tercihleriyle kendinizi çirkinleştiriyorsunuz😄 biz de ona anlam veremiyoruz
Bende öyleyim gerçi ben inst, facibuk kullanmıyorum ama farklı resimler koyarım profil fotoğrafima dogallık iyidir.
Sizin gibi fitre kullanmadıkları için mi bu kadar şaşırdınız 😂😂😂
Güzel ya da çirkinden anlamıyorlar o yüzden güzel seven kızları sevmezler
Kızlar gibi fotoda iyi gerçekte kötü olacağına fotoda kötü gerçekte daha iyi olsun :d
çok umursadığımız bir şey değil çünkü. çekerim bir tane fotoğraf koyarım. ay bu kötü çirkin başka çekiyim yapmam hiç
Erkekler fotoğraflarında ana ve anıya değer verirler,
Pek umursamadıkları için ona o an o hoş geliyor
Hayır cok özgüvenli oldukları için çirkin foto olcagını düşünemiyolar
Mükemmel ve robotik poz verme zahmetine girmedikleri için..
Çünkü doğalız sizin gibi aşko kuşko görünmek gibi uğraşmıyoruz
Kızın beklentisini düşük tutuyor ki yüzyüze gəldiklərində tav olsun.
Harbiden yaaa ne kadar amele gibi çıktıkları fotoğraf varsa onları koyuyolar 😂
Güzel olsun, çirkin olsun gibi takıntılarımız yok. Alt tarafı bir Profil Fotoğrafı.
Erkekler 67 tane çekilip hangisinde guzel çıktım diye bir saat bakıp içlerinden birini seçmiyor. Çekildiğini atıyor genelde 😅
Erkekler kadınlar kadar kasmıyor , filtre kullanmıyor , efekt eklemiyor
neden bu genelleme ya? uyuz oluyorum genellemelere.
Sahte takılmıyor demek ki.
Alışmışsınız milyon tane filtre uygulamaya tabii
Özgüven yavrum
Bfjnfjnfkbtjg işteeeee benim abim özgüven yaaa
Öyle deme üzülürüm xdhvgjfg yaşıtız yaa
Xdbdg senden küçükmüşüm
Abiiii
Yaaa kıyamam aynı kaderi paylaşıyoruz, yoooo erken bile xdgbfjh
Sen tavukmusun bu saate madem sende kötü kötü rüyalar kabuslar görüyorsun uyuma benim olmedigim yaralanmadigim rüyam yok başıma bişey geliyor geçen bastığım yer bataklık gibiydi yer yariliyordu içine giriyordum başka sefer öldürdüler halıya sardılar başka sefer silahla falan valla hiç iyi değilim
Beli iyi değilsin, Tramvatik rüyalarımış, bu saatte uyumicam zaten niye tavuk diyorsun be
Erkekler zaten yapı gereği serttir o yüzden fotoğrafta da sert görünürler biraz. Tabi çirkinlikte etki ediyor herkes yakışıklı degil
En kötü halimiz bile seksidir mottosuyla
Yanlışş bi mottoymuş
Ne sebebi yahu fotoğraf fotoğraftır :D
Ne bilim yani normal yakışıklı bebeksi olan biri nasıl çirkin çıkabilir onu anlamadım
Zevkimizin kahyası ısın sanana kızlarda yar. * glbi foot atiyor bişey diyormuyuz
Gerçekten niye
Sevgilinse bırak atsın. En cirkinlerini sec ozellikle
Bende öyle yapıyorum da bi gıcık oldum sevgilim olsa mutlu olucam da
Erkekler foto çekilmeyi bilmiyor zaten çoğu
Buraya da en çirkini koyuyorum
Bence farkında değiller
Erkekler siz kizlar gibi degiller de ondan
Özgüven denir buna. Kızlar gibi ağzımı eğip büküp zaman harcamak zorunda değilim
Yarış var aralarında 😂
Nerden biliyorsun ole yaptiklarini
Kadınlar gibi takıntılı değiliz çünkü
Çirkin resmi koyuyorsa özgüven tavandır
Biz detay metay bilmeyiz
Güzelmiş çirkinmiş bakmayız
Önemsemiyorlardır muhtemelen 😄
Yenisini koymaya üşeniyor olabilir
Bence bu erkoların kapatılması lazım
Hep birlikte isyan çıkartıp kapatalım
Hepsi oksijen israfıya
Bencede hem bi halta yaradıkları yok
Herkesin kendi kararı istediğini koyar bence
Erkek milleti asko
Yine çok haklısın ablam
Çünkü bizi güzel çeken yok.
cunku umrumuzda değil :D
Zevksizlik olsa da özgüven var demek ki.
Zevksiziz işte az yardımcı olun ne olacak yani
Kadinlar cirkin seviyor
Çirkin cazibesi var çünkü
Çünkü sana ne 😂😂
Çünkü çirkiniz
Strateji
Doğallar, daha iyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?