Sevgilinle daha çok konusmayimi yoksa mesajlaşmayimi tercih ediyosun?

Aramak
Mesaj Atmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilinle daha çok konusmayimi yoksa mesajlaşmayimi tercih ediyosun?

Sevgilimle telefonda konuşmak yerine buluşmayı daha çok seviyorum sevdiğim kadını hergun görmek telefonda konuşmaktan daha etkileyici yüz yüze gelmek yan yana gelmek bence hepsinden daha güzel bir duygu
şu an arayacağım. bir sevgili tarzında biri olsa hemen arar konusurdum konuşmak daha iyi
Yerine duruma ortama göre değişiyor çoğunlukla mesaj atmak
Teşekkür ederim
Cevap
20Cevap
Benim sevgilim yok olsaydı da arardım
Aramak sesini duyamak daha iyi boş mesaja bakmaktan ama genlde erekler konuşmak yerine mesajlaşmak ister çünkü öküz ler
Niye mesajlaşmak hiç düşündünmü?
Mesaj lasmak ta olur aramkta ama hiç armam sürekli mesajlaş mak saçam insan sevdini sesin duymak ister
Sevgilin sanal seks yapmak istedigi zaman mecbur mesaj atması lazim
Ne diyon sen be sapık niye burdaki insanar sapık sapık konuşyonuz aptalr
Çok ayıp terbiyesiz
Çok az yaşadım ama sesli konuşmak kadar güzel bir şey yok gerçekten.
Peki sesli sanal seksmi? Mesajlaşarak mi?
😀😀
Sadece sevgili olarak değil genel olarak karşılıklı ses daha güzel oluyor bence
Eğer konuşmak icin müsaitse her zaman aramak isterim. Nasılsın? Sorusuna bile mesajda iyiyim der fakat sesinden nasil olduğunu anlayabilirim.
Mesaj Atmak ararsam aradığım sırada meşgul falan olabilir.
Mesajlaşmak daha iyi gibi geliyor sürekli aramaktan olmuyor
Mesaj ne abi çocuk gibi aramak miss gibi yetişkin işi
Mesajlasmayı seviyorum ama hep arama tercih ediliyor smsmd
Neden djdj
Genelde öyle
Aramada hersey konusulmuyo ama😀
whatsappdan mesajlaşmak daha iyi bence
Aramak?
Aslinda en iyisi arama ama herkes bu tarz sevmiyor karsimdaki insana gore sekillendiriyorum bende
Mesajlaşmak
Aramak?
aramayı
Ama her şey telefonda konuşulmuyor
Sanal seks konusulmaz
Telefonda olmaz işte milletin içindemi inlicen 😀😀 mesajla olur o
Yani tuvalet banyo. vs.
D. m at
İlk tercih mesaj
Sesini duymak daha iyi değil mi
Senin gibi güzel kızın sesini duymak ister.
Sevgilim yok ama aramak
D. m at sevgili yapma taktiği veriyim
Olmasını istemiyorum
Hep yalnız kalmak mı?
Evet daha güzel
D. m at sana sevgilisizligin dezavantajlarinı anlatcam
Umurumda değil ben sevmiyorum uzatma
Ya sende amma havalısın be sanki II. Kleopatra
Ne alaka sevgilisi olmayan herkes çok mu havalı istemiyorum zorla mı
Sevgilisi olmayan cinsel ihtiyaçlarını karsilayamaz
Sanane ki bundan
Tamam
Aramak daha sempatik bence
Ama hersey telefonda konusulmuyo😀
Her ikisinide kullanırım.
Sesini duymak konuşmak isterim.
Bence aramak ama bazen mesajlaşmak da derim
Aramayı yüz yüze konuşmayı
Arardım
Ama hersey konusulmuyo😀
İkisini de
mesaj yorucu. fırsat buldukça konuşmak.
Bazen mesaj ko kaya kaciyo
Mesaj daha iyi oluyor
ben mesajlaşmayı daha çok tercih ediyorum
Aramak?
Aramak sesini duymak
Ama hersey konusulmuyo😀
Yanıma gelsin..
Gelemiyosa
aloo
İlişki evli yazıyor 🤔
fark etmez
Kapak fotosu iyiymiş
tenks
Sen misin o
Aramak
Mesaj Atmak
Mesaj iyidir ya
Mesajlasmak
Mesajlaşma
Sesli mesaj
Aramak en iyisidir
Aramak
Sesli
Konuşmak isterdim seninle
Aramayı
Konuşmak iyidir
Mesaj Atmak
Aramak
Aramak
Sevgilim yok
D. m at sevgili yapma taktiği veriyim sjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?