Faturam neden fazla gelmiş olabilir?

normalde 120tl gelen faturam 320tl geldi kullanım ücreti 140tl diyor vergiler 81tl birde görsele eklediğim kısım var aşıma mı girmiş anlamadım
Faturam neden fazla gelmiş olabilir?
Faturam neden fazla gelmiş olabilir?
Cevapla