İnternet & Teknoloji Selam nasılsınız ben yanlızim diye buraya kayıt oldum ya siz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Buraya sadece kizlar mi kulanıyor burada yeniyim Güncellemeler+1 yıl Ben buraya biraz dertlerim anlatmaya geldim zaten birbirimiz tanimayiz😁 Selam nasılsınız ben yanlızim diye buraya kayıt oldum ya siz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Kırıkhayaller95 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Vakit geçirmek için buradayım. Abazalar çok dikkat et 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Benim canım çok sıkılıyor o yüzden Tessekur ederim Yorumla
sokaklahmacun Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl eğlenceli bir kitleye sahip snaıyordum fakat çöp can sıkıntısı kısaca 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Neden ki Yorumla sokaklahmacun +1 yıl yaziyim derleşelim istersen :) kafa fengi gibisin Yorumla Soran +1 yıl Yorumlar mi okudun Yorumla sokaklahmacun +1 yıl güncellemissin ya dertlesiriz diye geldim falan diye Yorumla
Mathist Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Ben takılmak için öyle zaman geciriyorum 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bende öyle yapicam
Maturemale Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl 1 saate çözersin şimdi merak etme☺️ 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Taşsekur ederim Yorumla Maturemale +1 yıl Rica ederim Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Hoş geldin, sadece kızlar yok. 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Taşsekur ederim 😇 Yorumla carsngirls +1 yıl Taşsekur? 😂 Yorumla Soran +1 yıl hoş geldin dedin tessekur etim Yorumla carsngirls +1 yıl Garip bir teşekkür. 😂 Yorumla Soran +1 yıl Nasil bir tessekur etmemi istersin kibarlık yaptik Yorumla carsngirls +1 yıl Teşekkür* Yorumla
Zarifkelebek_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl İnan yalnız kalmak daha güzel 😄 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hayır değil 😞 Yorumla Koz41 +1 yıl Hobi edin o kadar kötü değil kendini gelistirince sariyor Yorumla
Slalombebeğim Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 394 cevap paylaştı. Evet sadece kızlar kullanıyor 😄 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Tamam hanimefendi😁 Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Kız kıza takılıyoruz işte böyle 😂 Yorumla Soran +1 yıl Tamam pijama partisi yapalim😁 Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Ay uzun zamandır yapmıyorduk çok iyi olur 😁 Yorumla Soran +1 yıl Tamam ama mısır sen patlat Yorumla Slalombebeğim +1 yıl Tamam mısırlar bende Yorumla
Ilkerysf Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl burada herkes yalnız herkes kız arıyor 😂😂😂 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Sebep Yorumla Ilkerysf +1 yıl Bir kaç gün takıl burada soruları gör anlarsın Yorumla Soran +1 yıl Başlamadan bitirsem mi😁 ama gerçekten çok bunalıyorum arkadaşım önerdi buraya Yorumla Ilkerysf +1 yıl Tamam 😂 Yorumla
C_İ_H_A_T Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Yok yok genellikle erkekler 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Neden kizlar soruyorki ozaman Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl İlk çıktığında öyleydi ben kaç senedir kullanıyorum sonra keşfedildi işte sonuç bu 😂 Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl Bu arada bende yoruldum yaaa Yorumla Soran +1 yıl Bende ama isim bulamadim sistem etim ama kabul eti çok denedim😁 Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl Ahahahaha kendi ismini yazdaydın 😂 Yorumla Soran +1 yıl Denedim ama kulanci var diyip durdu yok bunu boşluk var yok su Yorumla Soran +1 yıl Şu bu bende bunu açmaz dedim açtım şansım hahaha Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl Ajahahahaa önceden çok kolay alnıyodu artık bilindik bir uygulama norm Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl İşte sende ne şanslıymışsan Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl Tüm şanşsını burdamı kullandın şimdi 😂 Yorumla Soran +1 yıl Şansız mi bende yok o Yorumla C_İ_H_A_T +1 yıl Vardır bence Yorumla
gone_with_the_wind Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,4b cevap paylaştı. Erkekler de var. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Evet profil görünce keşke sadece bunu bilseydim diyorum Yorumla gone_with_the_wind +1 yıl sorunun varsa yazabilirsin Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. Allah kurtarsin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Amin Yorumla
SevimsizMuhallebi Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Neden yalnizsin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Canım çok sıkılıyor Yorumla
Wonderkid1 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl +1. Gg 0 5 Yorumla Soran +1 yıl O nedemek Yorumla Wonderkid1 +1 yıl Bende öyleyim Yorumla Soran +1 yıl Geçmiş olsun sanada Yorumla Wonderkid1 +1 yıl teşekkür Yorumla Soran +1 yıl Rica ederim Yorumla
Rafadantayfa00 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Troll 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Trol olmam için birin ismin kulanmam lazim Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 775 cevap paylaştı. Her tur var burada 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Dünya herturlu var maalesef Yorumla
icardilke Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl hoş geldin KS’ye 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Taşsekur ederim 😇 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Vakit geçirmek için buradayım. Abazalar çok dikkat et
Benim canım çok sıkılıyor o yüzden Tessekur ederim
eğlenceli bir kitleye sahip snaıyordum fakat çöp can sıkıntısı kısaca
Neden ki
yaziyim derleşelim istersen :) kafa fengi gibisin
Yorumlar mi okudun
güncellemissin ya dertlesiriz diye geldim falan diye
Ben takılmak için öyle zaman geciriyorum
Bende öyle yapicam
1 saate çözersin şimdi merak etme☺️
Taşsekur ederim
Rica ederim
Hoş geldin, sadece kızlar yok.
Taşsekur ederim 😇
Taşsekur? 😂
hoş geldin dedin tessekur etim
Garip bir teşekkür. 😂
Nasil bir tessekur etmemi istersin kibarlık yaptik
Teşekkür*
İnan yalnız kalmak daha güzel 😄
Hayır değil 😞
Hobi edin o kadar kötü değil kendini gelistirince sariyor
Evet sadece kızlar kullanıyor 😄
Tamam hanimefendi😁
Kız kıza takılıyoruz işte böyle 😂
Tamam pijama partisi yapalim😁
Ay uzun zamandır yapmıyorduk çok iyi olur 😁
Tamam ama mısır sen patlat
Tamam mısırlar bende
burada herkes yalnız herkes kız arıyor 😂😂😂
Sebep
Bir kaç gün takıl burada soruları gör anlarsın
Başlamadan bitirsem mi😁 ama gerçekten çok bunalıyorum arkadaşım önerdi buraya
Tamam 😂
Yok yok genellikle erkekler
Neden kizlar soruyorki ozaman
İlk çıktığında öyleydi ben kaç senedir kullanıyorum sonra keşfedildi işte sonuç bu 😂
Bu arada bende yoruldum yaaa
Bende ama isim bulamadim sistem etim ama kabul eti çok denedim😁
Ahahahaha kendi ismini yazdaydın 😂
Denedim ama kulanci var diyip durdu yok bunu boşluk var yok su
Şu bu bende bunu açmaz dedim açtım şansım hahaha
Ajahahahaa önceden çok kolay alnıyodu artık bilindik bir uygulama norm
İşte sende ne şanslıymışsan
Tüm şanşsını burdamı kullandın şimdi 😂
Şansız mi bende yok o
Vardır bence
Erkekler de var.
Evet profil görünce keşke sadece bunu bilseydim diyorum
sorunun varsa yazabilirsin
Allah kurtarsin
Amin
Neden yalnizsin
Canım çok sıkılıyor
+1. Gg
O nedemek
Bende öyleyim
Geçmiş olsun sanada
teşekkür
Rica ederim
Troll
Trol olmam için birin ismin kulanmam lazim
Her tur var burada
Dünya herturlu var maalesef
hoş geldin KS’ye
Taşsekur ederim 😇