Telefonumun ekranında boydan sıyah bı cızgı var rahatsız etmıyo koyu ekranda bellı oluyo ılerde dahada belırgınlesırmı?

Telefonumun ekranında boydan sıyah bı cızgı var rahatsız etmıyo koyu ekranda bellı oluyo ılerde dahada belırgınlesırmı?
Cevapla