
Samsung Note 5 cihazim birden dondu kapansin diye guc dugmesine basili tuttum, kapansi sarja koyupbaska odaya gittim. 20 dakikadan fazla sure sonra baktim ki acik ama hic sarj olmamis. Ekran donmus. kendiliğinden tekrar kapanip, acilma yazisi ekrana geldi ama acilmadi. Resetleme tuslari ise yaramadi (ses kisma+guc tusu ve sesacma+home tusu+guc tusu)
Su an tel kapali ve bildirim isigi sonmuyor. Ayrica telefon biraz sicak.
Lutfen bilgisi olan yazsin acil ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Güç ve ses açma ya da kapama tuşlarına basılı tut. Üç kere titreşim olmalı. Ondan sonra şarja tak. Açılmazsa servise göstermek gerkeecek
İse yaramiyor ya 🙁
Işık sönmüyor mu?
Hayir ama biraz daha sogumus telefon
O zaman bırak tamamen şarjı bitsin. O zaman söner. Ondan sonra bir daha denersin
Sabaha herhalde anca biter. neysebaska carem de kalmadi. Sagol yine de
Keşke yardımcı olabilseydim. Google'da da arat belki benzer sorunu olmuş insanlar vardır
Denedim, yukarda yazdigim resetleme secenekleri var ise yaramadi. İsin kotusu az once yine cok isindigini farkettim. Su an buzdolabinda 😅 napiym eczane gibi no etci teknik servis yok ki patlamasin diye dua ediyoruz
Buzdolabına koyma. Merak etme patlamaz. Yine de kendinden uzakta bırak
bekle boşalsın, o zaman dzelir, şarjdan çıkar
Sarjdan cikardim zaten de tel sicak, daha da isiniyor mu emin olamiyorum
bişi olmaz