Merhabalar, aksiyon kamerası araştırırken 360 derece çekim yapabilen kameraları keşfettim birkaç hafta önce. Youtube'da kıyaslama videolarını izliyorum. Özellikle DJI Osmo 4 ve Instagram 360 X3'ü kıyaslıyorum. Fakat ikisi de pahalı. İyice emin olduktan sonra karar vereceğim... Sizin tavsiyeniz hangisi olur?
360 derece çekimin şu yanını çok beğendim mesela; çekim sırasında sağında ve solunda olan hiçbir olay kaçmıyor. Tek lenslilerde kamera nereye dönükse sadece. Fakat çekim kalitesi açısından DJI Osmo 4 efsane kaliteli, renkler harika. Üstelik koşu yaparken veya bisikletle arazi sürüşünde titreşimde görüntü sabitleme teknolojisi de üstüne tuz biber. Bir de 360 derece çekimde sağa sola çevirdikçe büyüteçle çekilmiş hissiyatı verip kadrajı bozuyor, o yüzden tek lenslide tercih edecek gibiyim. Fakat işte 360 derece aksiyon kameraların her yönü kayda alabiliyor olması ise çok büyük bir artı... Bütün bunlardan ötürü hala karar kılamadım...
Not: Aksiyon kamerası hem bisikletim için hem de motosikletim için düşünüyorum. Arada bir yürüyüşe falan çıktığımda da yanımda taşıyabilirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
360 derece
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!