Apple - İphone 15 serisinin ve Samsung - Galaxy S24 serisinin Tanıtılmasını bekleyenler kimler?
Kimler telefon değiştirmeyi düşünüyor?

Apple - İphone 15 serisinin ve Samsung - Galaxy S24 serisinin Tanıtılmasını bekleyenler kimler?
Kimler telefon değiştirmeyi düşünüyor?

Hayır düşünmüyorum. çünkü şu an telefona ihtiyacım yok pek. şu an zengin bile olsam iyi bir telefon almazdım. zaten fotoğraf çekinmem. arayanım da yok oyun desen bilgisayarda bile oynamıyorum artık. yani sadece çalışan bir telefon olsun yeter
S23 ultra siparişi verdim. 24 ultra seneye çıkacak sanırım. Ama ıphone 15 ekimde çıkacaktı sanırım
Eylül de tanıtımı var İphone'un aynen Ekim Kasım gibi piyasada olur gibi
S24 lerde Şubat gibi tanıtılacak
S23 Ultra :D Makine valla
hayırlısı olsun Aragorn Abim :D
ne demek abicim :D
5.8 inç bir iphone çıkarsa düşünürüm.
Diğerleri çok büyük 13 mini var o da fazla küçük 🥹
😂😂 ortalamasını tutturamadılar ben de yeni bir S serisi istiyorum ama S8 gibi kıvrımlı narin bir telefon yok :D kjasdldf
Adam yumuşak hat seviyor 😂 yeni çıkan telefonlar kır pidesi gibi en ufağı 6.1 -6.2 inç falan tek elle kullanmak imkansız
ahjsdkashdasf
S8 çok zarif ama abi ya deme öyle :D bırakmıyorum bu telefonu bağımlısı oldum :D
gerçi para yok da bahane şahane :D
Gerçekten Samsung tarafında sevdiğim tek tasarım s8 ve s9 .
Aşırı iyi tasarımları var
Öyle abi elime aldığım zaman her telefon kaba geliyor bana şu an
sanki telefon değil :D
Meyve bıçağı ile döner bıçağı gibi bir şey aralarındaki fark :D
Nasıl örnek ya o 😂😂
Islanıyorsun değil mı telefonu tutunca 😂
Aynısı bana şimdi ki telefonum da oluyor.
Sırılsıklam oluyorum bir de kulıfsız kullanıyorum oyyşşş 🫠
😂😂😂😂😂😂😂 abii kajlsdas
farklı şeyler dönüyor senin cevaplarının altında jkaskjsdaf
Haydaaa 🥹 yok la yok hoşlaşıyorsun anlamında 😂
ajdls biliyorum abi ya :D hoşlaşıyoruz ahhasdaf
Cevap
24Cevap
Hayır düşünmüyorum zaten telefon asıl amacının dışında kullanılıyor
İletişim kurmak için icat edilen telefon bugün hava atmak için kullanılıyor 🙄
yani daha çok apple kullanıcılarının olayı o desek büyük kitlesi :D
Bilemeyeceğim Apple kullanmayıp diğer telefonlarla hava atanları da gördüm
Daha doğrusu hava attıklarını düşünen zavallıları gördüm 🙃
3 yıldır kullanmış olduğum Samsung M20'den bir iPhone veya Xiaomi modeline geçmeyi düşünüyorum.
M20 giriş seviyesi ama iyi kullanmışsın 3 sene
evet ya birkaç aya değiştiririm iphone 14e geçerim gibi
hayırlı olsun şimdiden
Ben düşünüyorum ama ekonomimiz benimle aynı düşüncede değil gibi 😂
Ekonomi biz ne düşünürsek tersini düşünüyor :D
Bu ekonomide telefon değiştirmek lüks oldu, bozulana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum.
evet öyle maalesef :/
Elimdeki telefon kullanılmaz hale gekene kadar aynı telefonla damara devam.
ne var sende şu an
Yeni telefon alsam mi diye düşünüyorum ama iphone almam bu net
Memnun kalmadın mı :D
Hiç iphone kullanmadım. O kadar para vermek istemiyorum. O kadar para verip o kadar özellikten 1 2 tanesini kullanmak üzücü yari para verip daha verimli bir telefon kullanabilirim diye düşünüyorum
yani bütün özelliklerini kullanamayacaksan pek mantığı yok
Yanii. Daha çok f/p ürünleri daha mantıklı bana göre
yani F/P olması gereken bence zaten
Hayır düşünmüyorum abdde olsaydım alırdım bir iPhone jsjdjd
ne kullanıyon :D
Zamzungggg
Hangisii :D
A72 😅
Hmm sana bir S serisi yakışırdı :D
Bence de ama bil bakalım ne eksik 😂
money moneey
ben de istiyom moniy eksik
🥲🥲🥲
15 Pro ile bir geçiş düşünüyordum ama şu flip telefonlar çok fena aklımı çeldi :D bakalım ne olacak
iPhone 13 kullanıyorum şu an belki 15’e geçerim veya 1 sene daha bekleyip 16 düşünürüm bilemiyorum
Bende 14 Pro var 😎🤏
5 yildir kullandığım gibi kullanmaya devam edeceğim.
Promosyon yatiyor eylülde bilemiyorum bi değişiklik yapabilirim
Bozulana kadar devam. Yedekte iPhone var 3. el ona geçecem😂
Himmmm 15 miii himmmm gidince bunu dusunuciiimm shdhsh
Yok telefonumdan çok memnunum bozulana kadar gider, 3 sene oldu
Bu fiyatlarla elimdekinin değeri daha çok arttı 8 ay oldu değiştireni gerek yok.
Şu an ki var olan telefonumdan memnunum. Geri dönüşü olmayan bir şekilde telefonumun başına bir iş gelirse o zaman değiştiririm. Benim için araç olan bu tür ürünlere o kadar para vermem.
Bende 14 Pro var daha üstü çıkana kadar şimdilik en iyisi bu 😎🤏
Hayır, gıcır gıcır telefonum var valla 5-6 sene gider bana.
Miladını doldurmak üzere telefonum. Akıllı saatime uyumundan iphone ile devam ederim herhalde..
Yok daha bi 4 yılım var anası şeyolana kadar kullancam
Hayır bilgisayar almak istiyorum. Aslında telefon da istiyorum ama ikisine de para nasıl yetişsin.
Kullandığım telefondan gayet memnunum, düşünmüyorum.
valla s23 ultra var yeterlı bana
sen alacağının en iyisini almışsın zaten abi :D
s24 cıkıyomus baksana en iyisi o olcak
Alırsam S24 ultra modelini alırım
oy direkt zirve :D
S serisini seviyorum ben. S4 ve S9 kullanmıştım.
Hayır param yok sbdj
unfortunetly kasdl
Evet iPhone bekliyorum
hayırlı olsun şimdiden :D
Yakın zamanda değil ama evet
hadi hayırlısı Kedicim :D
Iki sene önce aldım hayır düşünmüyorum
ne aldıydın
Bi nokia 3310 alasım yok değil
en mükemmeli :D
Daha yeni değiştirdim memnunum gerek yok
ne aldın
performanslı
evet fiyatına göre iyi
Antutusu yüksekti onun bakmıştım
evet genelde öyle ama yine de performanslı olan telefonlar belli ya kendini gösteriyor
Evet elimdeki fena halde degisim gerek 😄
ne kullanıyon
Iı ıı düşünmüyor
hmm
Daha bir ay olmadı yeni aldm
ne aldın
😂 bütçe problemlerin yoksa amiral gemilerine yönel
her sene de almana gerek olmaz ya sağlam bir amiral gemisiyle minimum 3 sene :D
Amiral gemileri markaların en iyi telefonları bir model değil :D
Hiç düşünmüyorum değişmem geçen değiştim shsh
ne aldın
Daha dün iPhone 13 pro aldım. Pro max almaya gittim ama elime biraz büyük geldi bende pro modelini aldım çok hoşuma gitti 😊 sadece 699€ ödedim
Redmi 8 pro kullanıyorum telefonumdan memnunum
Elime para geçsin ıphone almak istiyorum.
14 pro Max var değişmem
param olsa iPhone 14 pro Max alırım
15 i bekliyorum
alacak mıyız :D
Hayır param yok. 😂
benim de 😂
Ben düşünüyorum da büdcem düşünmüyor 🤣
benimki de öyle kjasf
Düşünüyorum.
ney mesela
şu an iPhone kullanıyorum. Yine iphone alırım heralde çünkü alıştım
Evet düşünüyorum…
ne kullanıyorsun ne almayı düşünüyorsun
Şu anda değiştirmeyi düşünmüyorum
Samsung S 23 yeni daha telefonum
şey o kadar param yok-
Daha yeni aldım 7 sene sonra değiştirin illa ki
Hayır yeni aldım zaten
Hayır düşünmüyorum
Hayır düşünmüyorum
Düşünmüyorum
Düşünmüyorum
Yok düşünmüyorum 😃
15 i bekliyorım ama 13 kullanıyorum
evet düşünüyorum 😅
Iphone 13 mini.. hayallerimi süslüyor
Yeni degistirdim ztn
ne aldın
hayır düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?