Attığım mesaja bağlı aslında, ama sürekli yapıyorsa ne yazarım, ne mesaj beklerim. Tercih ettikleriyle mutlu olsunlar..

Attığım mesaja bağlı aslında, ama sürekli yapıyorsa ne yazarım, ne mesaj beklerim. Tercih ettikleriyle mutlu olsunlar..

İnsanlar farklı zamanlarda ve farklı nedenlerle mesajlara cevap verme hızlarını değiştirebilirler. Ancak, sürekli olarak göz ardı ediliyorsanız ve arkadaşınız sürekli olarak mesajlarınıza cevap vermiyorsa, bu durumda dikkat etmeniz gereken bazı noktalar vardır:
1. **Beklentileri Ayarlamak:** İnsanların farklı yaşam tarzları, rutinleri ve öncelikleri vardır. Herkesin hemen cevap verme lüksü olmayabilir. Beklentilerinizi gerçekçi ve esnek tutmak önemlidir.
2. **İletişim Tarzlarını Anlamak:** Bazı insanlar daha fazla mesajlaşmayı tercih ederken, bazıları daha az aktif olabilir. Arkadaşınızın iletişim tarzını ve önceliklerini anlamak yardımcı olabilir.
3. **Açık İletişim:** Eğer arkadaşınıza olan hisleriniz veya konuşmak istediğiniz bir konu varsa, bunu açık bir şekilde ifade edebilirsiniz. Ancak, baskı yapmadan ve saygılı bir şekilde ifade etmeye dikkat etmelisiniz.
4. **Başka İlgi Alanları:** Arkadaşınızın hayatında başka ilgi alanları veya sorumluluklar olabilir. Bu nedenle sürekli olarak mesajlara cevap veremeyebilirler.
5. **Kişisel Alanı Saygılamak:** İnsanların zaman zaman yalnız kalmaya veya dinlenmeye ihtiyacı olabilir. Mesajlara hemen cevap vermemek, kişisel bir alanın bir parçası olabilir.
Eğer arkadaşınızın sürekli olarak mesajlarınıza cevap vermediğini fark ediyorsanız ve bu durum sizi rahatsız ediyorsa, onunla dürüst bir şekilde konuşmak ve hislerinizi ifade etmek önemlidir. Ancak, ilişkideki dengeyi korumaya ve karşılıklı saygıyı gözetmeye dikkat etmelisiniz.
En sevmediğim huylar. İşin varsa işim var de, meşguliyetini bildir sonra ne halt edersen et. Sanki yüzüne arsıyız.
Hak etmeyenlere fazla değer veriyoruz, kendilerini bir.. zannediyorlar. Sevgili, arkadaş kim varsa yeri geldiğinde burnunu sürteceksin ki aklı başına gelsin.
Teşekkür ederimm🥰
❤❤
Süreklı yaparsa sinirlenırım. Bazen bende de oluyor ama whatsapptan yazıyor cevap atmıyorum instagramdan yazıyor anında dönüyorum o da alınmıyor normal bence
Hikaye paylaşmıyorum ama bakıp yazmıyorsa hikaye mutlu sonla bitmeyecektir beklenti içine girerek neden yazmıyorsun sorusunun sormak kendimize saygısızlıktır kimseyi zorla bir yerlere getirmemek gerekir öz savgını kaybedeceğine sevdiğini kaybet daha iyi...
teşekkür ederim.
Ben teşekkür ederim
Cevap
13Cevap
Ben zaten biri mesaj atsın diye story paylaşmam. öyle sevdiğim için paylaşırım kimin gördüğü de önemli değil isteyen yazar
Tekrar oku😅
Yazmam ki işte kimseye :D
Sen bana. mesaj attin.. ben mesajına bakmıyorum takmıyorum seni.. ama senin storilerini izliyorum, ya da sfory Pylasiyorum.. bu durumda bana nasil tavir alirsin.
Umursamam :D yani sen değil tabi ama genel olarak kimse yazarsam ikinci mesajı yazmam konuşmak istemiyor derim
He cevap bu😅
Teşekkür ederim :D detay okumamak sonuçları sdfs
Olsun hangimiz okuyoruz ki😅😅
:D :D doğru
Yok bekleme ben de onun mesajına cevap vermem hatta uzun süre mesaj atmayanlara cevap vermiyorum Instagram'da öyle birileri var
Arkadaşlık ilişkilerininde bunun hesabini yapmak çok saçma cok zoruma gidiyor
Aşk olsun ne zaman yaptık 😆
Seni sallamıyorum demek istiyor. Çok da masum olmaya gerek yok. Mesajı geri çekerim, cevap falan aramam.
Çekmem ama atmam da ya
Mesajına göre değişir. Ama cevap verebileceği mesaja yaptıysa dibine kibrit suyu dökerim onun😁
A bu arada; Bekleyen değil, beklenen ol 😁
Bekletmem de beklememde büyük laflara gerek yok bir mesaja cevap vermek kac dakikani alabilir ki.. bana nasil davranılmasıni istiyorsam, ben de öyle davranırim... insa ilişkilerinde kısas sevmiyorum... aldim verdim oynamayı sevmiyorum.. ama oyle olmak gerekiyormuş... düzene uymak lazımmış
😅😅
Storiye bakarken mesajı farketmemiş olabilir. O anlık takılmamak lazım
Ne kadarda iyi düşünceli bir beyyy
İyi düşünceleri hemen anlayan bir hanımefendiii 😅
He öyleyim jsjsjs
Kimseyi bekleyemem. Mesajıma geri dönmeye değer bulmuyorsa ben de hayatımdan çıkarırım olur, biter.
Takılmam böyle birşeye bakarsa bakar bakmazsada artık ne bilim düşünmem bile
Ben o tarz boş işlerle ilgilenmediğimden, bir fikrim yok açıkçası.
Yo beklemem yazmam
Beklemem, çünkü artık arkadaşım değildir.
Beklemem , önemli bir şey ise zaten arar konuşurum
Beklerim 😄
Benden bekle baskasini bekleme jsjsjd ben senin mesajına cevap vermisimdir kesin yine aklımdan cevap vermişimdjr ya da yazip yollamamisincir mesaj satırında duruyordur mesaj çünkü cok yapıyorum bunu😂😂
Bakim yazmış mısın 😂
Yok bebem şu an yazmadim kwjsjs
ben beklerim valla
Mesaja ve karşımdaki kisiye bagli bu durum
Hiç beklemem. En sevmediğim şeydir
Beklemem en sinir olduğum şeyler zaten
ay bu çok sinir bozucu bi durum bu arada
İşim olmaz
Beklemem
Hayır
Beklemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?