Sizce bu telefonu kullanmalı mıyım telefondan anlayanlar bakabilirler mi?

Telefonum 3 gündür kapalı. şarzdan çaktiğim sırada kapandı ve bir daha açılmadı. reset atmayı denedim ama yine ekran gelmedi. arada bir defa telefonun ilk karşılama ekrani açıldı bir defa da şarzı bittiği için şarz ışığı yandı uyarı verdi ama sonuç olarak iki defa da telefon hemen sonra kapandı ve bir fayda etmedi. şimdi ben hiç ikinci el tel kullanmadım güvenemedim öncesinden telden bir suç işlenmiştir belki diye. kardeşimin sevgilisinin arkadaşı önceden kardeşimin teli bozuk diye bir telefon vermiş, ancak bu kişinin babası malum örgüt nedeniyle yargılanmış ve o kişilere bulaşmış sanırım ki banka hesaplarına falan el konulmuş... bu yüzden bu telefonu kullanmak istemiyorum her ne kadar sıfırlanmış olsa da... hatta hattımı bir ara taktım ama çok durmadı aklıma geldiği gibi hiç bir işlem de yapmadığımdan dolayı hemen hattımı çıkardım. telefonu ancak yarın götürüp telefoncuya arızası ne diye sorabilirim ki yaptıramaya da bilirim çünkü 150 tl dışında bütün param da borsa da... durum bundan ibaret siz olsaydınız ne yapardınız? şu an bilgisayardan yazıyorum ah keşke hattımı da bilgisayara takabilsem, o kadar iş başvurusu da yapmıştım kimse de ulaşamaz bana...

Güncellemeler
+1 yıl
günceell
Sizce bu telefonu kullanmalı mıyım telefondan anlayanlar bakabilirler mi?
Cevapla