Selams
bne: 😅✌️

Selams
bne: 😅✌️

Eski sevgilim yok ama son iki emojim var 🤗✨ (bu nedir ya sjsj)
Şu emojiyi kullanma ya 🤗 görselime laf atmasana Barışşş djjdjs
Hayır abla görsele değil emojilere dedim sjsjsj yani eski sevgilime sarılma emojisi atmazdım.
Tamam kullanmam :D
Hıı ben de görseli yapıştırınca sen hddj öyle anladım
Haa yok tam tersi görseli beğendim bende ekleyim dedim sdjsdj ☺️
Bazı eski sevgilii olduğum kişilerle bazı bazı konuşuyorum. Herhangi bir duygum yok biri harici. Onun için onun dışındaki hiçkimseye hiçbir emoji yollamak gereği duymuyorum. O birine de bir emoji yollamam. Ben de onu özlediğimi derim.
😂🤣 bu iki emoji son kullandıklarım.
İş görür..
Nokta atışı 😅
😅
🙈🙉🙊 3 olsun
Hayır ikiiii hem bunlar son kullandıkların mı
Haydaa 😄🤣 sonuncular bu ama uymuyor 🖕 bu var son kullandiklafimdan olur mu 😄
Sen bunu mu kullandın? Seeen? 😅
Beni nasıl görüyorsun bi anlat bakayım 😄
Öhööö, ohooo :D o emojiyi kullandın demek
😇😇😈😈 Daha kötüleride var gibi
Teşekkürler ((:
Rica ederim :)
Cevap
36Cevap
😂😇 yalnız ben eski sevgilime bunları atmam😂
Mesela yani
😒😡 bunlar daha güzel bence 😂😂
pc deyim emoji yok ama diyeceğım şey şu olurdu ben de özledim ben dee
🥳🙏
Bi an yanlış okudum soruru şükür dedim dkdk
Cevabım iki kelime olmazdı güzel bi laf sokardım
Ne okudun ki? 😅
boş ver jsjs
Söyle be
Emojiler arasında bulamadım, bulursam atarım...
En son iki tanesini sordum
🌺😂 olmaz olmaz saymam jfmxjsmdks çiçek ne münasebet
Uuu güldüm döktüm yollarına misali 😅
Hiç sevgilim olmadı
Ama olupta ayrılmış olsaydım hayırdır neyin eksik diye bi sorardım ?
Eskimiş ise eskimiş ile işim olmaz emojim bu olurdu 🖕
😂😄. Ama bu ikilinin olma ihtimali hiç yok, hatta herhangi bir cevap alamaz zaten benden.
Bu sefer duygusal davranmam vay vay çirkin ördek yavrusu beni özlemiş 🤣🤪💔
😃😂 bunlar olurdu gülüyorum yani inandırıcı değil
🦋🍂 buymuş.. kalbi kırık ama umudu var ksksjsjs yok umudum falan
Böyle bir şey yazmayacağını bildiğim için hayal kurmaya gerek yok
Hâlâ saygılı bir insanım ☺️🤣
😃😃
😉😃
😤😛 hahaha biraz anlamsız oldu ama neyse
Hem öfke hem dalga 😃
Aslında düşününce mantıklı geliyor çünkü yakın zamanda aynı tepkiyi vermiştim hahah
😂😂 emoji falı yalan söylemez djjd
😂🫠 erimem ya eski sonuçta kdjdj
Erimem derken eriyen Reda 🙄
Valla erimedim🫤
Aha eriyordun böyle 🫠
😂🤧gülüp sümkürcekmişim😂
😅 iyiymiş sjsj
😂🍦. Külahıma anlat demek oluyo sanırım
Vay en güzeli bu olmuş 😅
☺️😂 güleyim de boşa gitmesin dercesine ahah
😅 müq
Tabii 😌
🤢😂
Ayıp oldu..
Yerinde olmuş shsha
🥺🤨 bunlar ne mk asdjdk
Sürekli ağlıyorsun demek ki djsj
adjs tabii tabii
🥺🙃
İğrenç oldu
😬😅
“😳🥹”
Sjsjs aynen bu olurdu
😂💜 bunlarmıs. passs diyorum ben djdkf
🤮🖕 bunları kullanmışım 😁😁😁
Bir şey demek istemiyorum
😂😊 imiş, zaten gülerim yani sadece 😂
😂🤪
Buna ben ancak gülerim
🙄😂 bunlaarr ahahhah
😌🙏 son iki bunlar..🤭
😒🙄 emojiler biliyor işi aferin onlara 🫶
💅🏻🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Emoji kullanmam. Sadete geçerim :)
Özlemek güzeldir derim.
Bu pis gülüş olsun...😄😄
😅😥 bunlar oluyormuş 😅
🤦🏻♂️😂 Bunlar neymiş yaaa ahahshhshshs
Sevgilim olmadı
Emojiyle karşılık vermem buna
Yallah
Yaa emoji soruyorum 🙅♀️
Utanmaz seni 😅
🤏😅 bunlar
Çok manidar 😅
😀💐 böyle olurmuş.
Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklaaam sjsj
Allah kahretsin o emojileri ahsha
😂😂
🖕🐣 Hdjsksjjss bunu atamam ki ona
shshsj çok iyi ama 😅
😂😎 olurdu
İyi denk gelmiş 😅
Benimki 😘🌻
Ahhaaha bu ne ya
🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝 olsun
Eskiye bakılmaz bence
😂🙄 son iki emoji bunlar
💋🥺
🤦♀️😏
🤝🙄
🌸🌸🌸👍
😂😄😂😄
🔥🤔
🖕🏻🖕🏻🖕🏻.
🤔👀
🙏🩵
Bu ne ya
🍆🖕
😂🌿 bunlarmış
😃🤦🏽
🤪🤣
🥸🖕🏿
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?