telefonunuzu şarjda kullanırken donma, yavaş açma problemleri yaşıyor musunuz?
şarjdan çıkarıp kullanırken gayet normal ama şarja takılı iken çok kasıyor sebebi nedir?
telefonunuzu şarjda kullanırken donma, yavaş açma problemleri yaşıyor musunuz?
şarjdan çıkarıp kullanırken gayet normal ama şarja takılı iken çok kasıyor sebebi nedir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
eğer hızlı şarj vs. ise çok ısınıyorsa bu süreçte telefon falan ondan yapıyor olabilir.
hızlı şarjı yok ama malum havalar evet şarj olurken çok ısınıyor. kışın pek bu durum olmuyordu sanırım.
telefon model ne
LG K61
güçlü bir telefon değil sonuçta ısınıyorsa etkilenebilir evet
3 sene olacak 1 ay sonra belki de normaldir bu tavırları 😀
olabilir :D takma fazla kafana jsdf
Bana da oluyor
marka neydi senin
Redmi
memnun musun kaç senedir kullanıyorsun bir de tam dolum ne kadar sürede oluyor
Memnun değilim 2 sene olacak 2.5 saatte falan tam doluyor
redmi xiamoi huawei gibi markalar bana hiç güven vermiyor ya. ben de bundan sonra samsung'a geçerim diye düşünüyorum çünkü benimki LG piyasadan çekildi. çekilmese ben LG'den devam edecektim memnundum.
iPhone alabilirsen onu tercih et bence Onun dışında samsung sürekli yeni telefon çıkarıyor elindeki telefon hemen eskiyor redminin üst modellerini de tercih edebilirsin onlar iyi
yok ya iphone hiç istemiyorum ben 8 senedir android kullanıyorum ios pek bana göre değil hem ona geçersem tüm wp sohbetlerim silinecek google drive'dan yüklemeyince, en başından beri iphone kullananlar için iyi ama ben androidden devam
Bence asla pişman olmazsın ama yine sen bilirsin sana Redminin üst modallerini tavsiye ediyorum düşük modellerinden alma pişman olursun
Evet olabilir normal