Sevgilim, arkadaşının sevgilisini böcek diye kaydedip yanına emoji koymuş. Beni ismimle kaydetmesi normal mi?

3 yılık ilişkim var ayril barış 4 ay ayri 4 ay beraber iz 3 sene boyunca boyle devam eti 6 aydir ayrılmadık erkek arkadaşımın beni sevdiğinden eminim ama tek sorun beni telefonuna isimimle kayd etmesi ama cok yakin arkdasin sevgilisi onunda yakin arkadaşı onu böcek diye kayd edip yanina emoji koymus gecen gun sinirliydim sordu sebebini söylemedim sizce soyleyimi kızı oyle kayd etmesine takılmadım kendimi degersiz his etim ben onun kiz arkadaşıyım beni isimle kayd etmis o kiz benden daha mi degerli diye düşünüyorum kiz onun çocukluk arkadaşı insan arkdasin sevgilisini boyle kayd ettigi halde beni isimle kayd etmesi cidden cok zoruma giti sizce ona ne demeliyim ben boyle düşünüyorum bunu demeyi ( yakin arkadaşının kız arkadaşını böcek yazip en sevdigin emojiyi koymussun ama beni isimle kayd etmisin ben senin icin neyim ben senin icin hangi köşeyedeyim ) sizce napalayim?

Sevgilim, arkadaşının sevgilisini böcek diye kaydedip yanına emoji koymuş. Beni ismimle kaydetmesi normal mi?
Cevapla