İsmim Seher, soyadım kolay. Yan yana gelince çok mu kötü?

Mesela Bu isimde Instagram hesabı bile açmak istemiyorum nedense çok basit olduğunu düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz soyadımı hiç sevemedim ::

İsmim Seher, soyadım kolay. Yan yana gelince çok mu kötü?
Cevapla