Özellikle yaşanan kazalarda kanıt niteliği taşıması bu konuda çok iyi. Peki siz araç içi kamerası kullanıyor musunuz ya da kullanır mısınız?

Özellikle yaşanan kazalarda kanıt niteliği taşıması bu konuda çok iyi. Peki siz araç içi kamerası kullanıyor musunuz ya da kullanır mısınız?

Araç içi ve dışı gerekli. Araç içi vücut bütünlüğüne karşı işlenen suçlar için delil niteliği taşıyabilir. Araç dışı da kazalarda haklılık paylarını ve adli olaylarda kanıt olarak belirleyeci olabilir.
Cevap
3Cevap
Aracım yok maalesef ama olsaydı kullanırdım tabi ki de
Hayır kullanmıyorum aslında sesi almasa kullanması mantıklı olur da ses doğru olmaz araç içinde özel konuşmalar olur
Evet kullaniyoruz hem daha fazla rahat oluyor park etmek için 😄
görüp çalarlar camı kırarlar felan diye kullanmiyorum :P
Araç içinde kamera yok bizde ya sevmezler :D ne gerek var jdmdkdmkd
Aracım yok ama olsa kullanırım
Kullanmıyorum, kullanmam
Kullanmıyoruz
Gereksiz bence
Ugrasamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?