İnternet & Teknoloji Eşimle Uzaklaştırma kararım varken birleşme olursa, bir cezası var mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben ona uzaklaştirma aldım ve 2 ay verdiler şimdide birleşicez bu süreçte birleşirsek bir cezası var mı? Güncellemeler+1 yıl Beni şikayet etseler hapis cezası falanmi alıyorum? Eşimle Uzaklaştırma kararım varken birleşme olursa, bir cezası var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
AlevliTosbaa Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Sen şikayetçi olmadan sorun olmaz, ama başkası şikayet ederse de cezası var. Uzaklaştırma alacak kadar sorun yaşayıp neden birleşiyorsunuz yeniden? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Çocuk için Yorumla AlevliTosbaa +1 yıl Allah akıl fikir versin, bol şans Yorumla
Sümeyye2223 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl bi zahmet uzaklaştırma kararı aldırdığın adamla da barışma. kadına şiddet önlenebilir bir şey 1 0 Yorumla
YunininTutisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Amann kim nereden bilecek ki sen eşinle nerede ne yapıyorsun... 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl yok. şikayet olmadıkça.. ama başına uzaklaştırmaya sebep bişii gelirse, uzaklaştırma aldıran zarar görürse? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Görürse ben haketmismi oluyorum Yorumla Soran +1 yıl Yani o süreçte bana bir şey yaparsa yine, çok pişman olduğu için geri affettim de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl haketmiş demeyelimde, bile bile kendini ateşe atmışlık diyelim.. pişman olmuş olabilir ama bu ne yaptıysa tekrar yapmayacağı anlamına gelmez. bir daha affetmek zorunda kalmazsın umarım. kendine dikkat et Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sen neyin kafasını yaşıyorsun 0 1 Yorumla BağımsızBiri +1 yıl Uzaklaştırma alıp ne birleşmesi Yorumla
Engin28 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 451 cevap paylaştı. Varr 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Birleşme? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yani evimize geri gitme şu an annemgildeyim Cevap sahibi +1 yıl Yasak değil mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sen şikayetçi olmadan sorun olmaz, ama başkası şikayet ederse de cezası var. Uzaklaştırma alacak kadar sorun yaşayıp neden birleşiyorsunuz yeniden?
Çocuk için
Allah akıl fikir versin, bol şans
bi zahmet uzaklaştırma kararı aldırdığın adamla da barışma. kadına şiddet önlenebilir bir şey
Amann kim nereden bilecek ki sen eşinle nerede ne yapıyorsun...
yok. şikayet olmadıkça.. ama başına uzaklaştırmaya sebep bişii gelirse, uzaklaştırma aldıran zarar görürse?
Görürse ben haketmismi oluyorum
Yani o süreçte bana bir şey yaparsa yine, çok pişman olduğu için geri affettim de
haketmiş demeyelimde, bile bile kendini ateşe atmışlık diyelim.. pişman olmuş olabilir ama bu ne yaptıysa tekrar yapmayacağı anlamına gelmez. bir daha affetmek zorunda kalmazsın umarım. kendine dikkat et
Sen neyin kafasını yaşıyorsun
Uzaklaştırma alıp ne birleşmesi
Varr
Birleşme?
Yani evimize geri gitme şu an annemgildeyim
Yasak değil mi