3. sınıfım formasyoj dersi seneye alacağım, kpss ye girdiğimde geçerli puan alsam bile atanabilir miyim?

Okulun bitmesi gerek zaten ama seneye formasyon alacağım o yüzden geçerli olur mu puanım yani formasyon almasam bile
3. sınıfım formasyoj dersi seneye alacağım, kpss ye girdiğimde geçerli puan alsam bile atanabilir miyim?
Cevapla