Erkeği süründürmek ne demektir? Bir erkeği kavgadan sonra süründürmek mi lazım?

Bir erkeği süründürmek ne demektir? Ben erkek arkadaşımla tartıştığımda eğer karşı taraf çok haksız değilse, ya da bana çok haksız yere çıkıştıysa veya son sözlerini çok ağır kullanmamışsa, kızgın olsam bile ararım, karşı tarafı beklemem. Kızarım belki, alttan almam ama ararım. Ama eğer karşı taraf olayı abarttıysa, ne bileyim çok kırıcı şeyler söylediyse aramam. Ama o aradığında naz yapmam. Evet olayı tartışırım, çözmeye çalışırım ama konuşmama, ne bileyimm telefon açmama, vs yapmam.

Sevgili barışma esnasında süründürme diye bir şey var mıdır?

Arkadaşlarım bana sen süründürmesini bilmiyorsun o yüzden sana bu kadar hor davranıyorlar diyorlar :( Yanlış mı yapıyorum? Nasıl davranmam lazım? Gerçekten de bir süre sonra kavgalardan sonra yaklaşımları daha hırçın olmaya başlıyor..
Erkeği süründürmek ne demektir? Bir erkeği kavgadan sonra süründürmek mi lazım?
Cevapla