Sizin düşünceleriniz neler hikayede mi paylaşmaya uygun yoksa gönderide mi sizce?


Doğal haliniz olmadığı için o sıcaklık o aşk bu tarafa geçmiyo.. çocuk sıkı tembihlenmis gibi öpmüş.. zoraki gibi. bende uyandırdığı izlenim bu... bırakın fotoğraf çekinmeyi.. özelinizi paylaşmayı.. içinden gelerek bir anda öpüversin seni.. şu telefonları bırakın bir kenara..
Hikaye diyecektim ama çok tatlı çıkmışsınız o yüzden gönderi olabilir bence.
Gönderi olarak paylaş altına da kumrular diye ekle
Cevap
9Cevap
Paylaşmayın.
Sen minnoşsun da adam tuhaf öpmüş paylaşma bence özel kalsın
Hikaye diyecektim ama çok tatlı çıkmışsınız o yüzden gönderi olabilir bence.
Nazar değer 🥴 mutluluğunu paylaşma kimseyle fesat çok
Sen cok tatli cikmissin da sevgilin bi garip opmus😅
Atilir niye atilmasin
İkisi de olur ama post olarak paylaş bence.
vayy be aşka bak
Şöyle sevilsem yeterdi
Sevgilini kes de at nolur😁
ikisi de olur gayet tatlısınız.
Bence post😅 maşallah🧿
Paylaşmaya gerek var mı
Bence hikaye olarak paylasmalisin,
Sen neyi istiyorsan onu yap. Önemli olan senin beğenmen. İnsanların düşüncelerini umursama.
Bebek gibi kızlar kekolarda ne bulur anlamıyorum
Cidden he kız çok güzel erkek keko sjdkfj
Para sanırım
Hiç atılacak fotoğraf değilde yine sen bilirsin
İkisi de olur ben olsam hikaye atardım
Hikayelik duruyor
Kalbinde sakla.
Onuda bizmi söyleyelim
Hikaye
Cok yapmacik opmus
Hikaye olarak at bence
Götür götür 😂
Hikaye
Hikaye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?