Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar dedigim gibi hakaret etmedim sadece fikrimi belirttim yani, az önce aradilar bir sey yokmus
Güncellemeler
+1 yıl
malum kisi dedigim de Madonna
merhaba, ben dün konsolosluga yazdim e devlet sifrem yok, tebligat gelip gelmedigini nasil ögrenebilirim, bana yazdi ki sizi bugün arayacagiz. ya bu ne demek oluyor, cok korkuyorum ya, öyle cok kötü bir hakaret de etmedim basit bir saygisizlikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hakaret durumunda yurtdışındaki kişilerin de mi başı derde girebiliyor. Bağlayıcılığı var mı ki
ya burada basimiz derde girmez tabii ki, türkiye'ye ayak bastigimizda sorun baslar, hesap sorarlar bunu sunu niye yazdin diye
bir arkadasima 2 yil yurt disi yasagi verdiler, almanya'da dogup büyüdü alman vatandasi, iste hakaret ettiginde tebligat falan gelmedi, havaalaninda yakaladilar, 2 yil türkiye'den cikamadi cocuk
He anladım. Ya ben sosyal medyada sürekli küfür hakaret görüyorum. Hepsine mi böyle işlem oluyor ki
genelde cimer'den sikayet ediyorlar, yoksa polis onu nerede nasil görsün
Haklısın. Seni biri şikayet etmiş demek ki
henüz belli degil iste benim de kafam karisti, öyle bir sey olsa adresimi bir yerden bulup tebligat yollamalari lazimdi, ben bir sey almadim iste mail yazdiktan sonra sizi arayacagim dedi, insallah gelmemistir, hic ugrasmak istemiyorum
Nasıl belli değil? Sen hakaret mi neyse onu yaptın daha sonra konsolosluğa şikayet edildi mi diye mi sordun
evet aynen öyle, onlara dün yazdim tebligat gelip gelmedigini ben nasil ögrenirim, e devletim yok, onlar da biz sizi arayacagiz yazdi
Ya sen saf mısın. Niye boşu boşuna ortalığı karistiriyorsun ki. Konsolosluga hakaretle ilgili olan kısmı yazdın mı?
Yoksa hakkimda dava var mı diye mi sordun sadece
yok be onu asla yazmadim, sordum ki adima resmi evrak veya tebligat geldi mi, az önce arayip konustum, yok dedi
Haa iyi o zaman. Korkma ya. Sosyal medyada kayan kayana. Sana sıra gelene dek o kişi 100 yaşını görür 😂
Çok mu kaydın
Hakaret yoksa sorun da yok. Boşuna kafaya takmissin
Çok büyük bir probleme benzemiyor o kadar endişelenme
insallah ya, yoksa ifade ver, git gel, hic de ugrasasim yok
İltica başvurusu yap siyasi suçlardan :)
ben tr'de yasamiyorum
Bi iltica ne demek bak istersen
tamam da ben zaten cifte vatandasiyim ne gerek var