Sevgili KS halkı, ekran kullanım süreleriniz sizin de korkunç boyutlarda mı?

Telefona bağımlılığı engellemek adına neler yapıyorsunuz? Yoksa aman deyip istediğiniz kadar kullanıyor musunuz? Ben en çok kullandığım uygulamalara süre getirdim. Günlük altı saati geçmemek istiyorum. Twitter, Instagram, KS, WhatsApp, YouTube. Bunları sınırlandırıyorum. Sonra girmeme izin vermiyor.
Sevgili KS halkı, ekran kullanım süreleriniz sizin de korkunç boyutlarda mı?
Cevapla