Elimden geldiğince kullanmamaya çalışıyorum ama o kadar fazla çıkıyor ki mecbur kalıyorum.

Evet kullanıyorum
Hayır, kullanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Elimden geldiğince kullanmamaya çalışıyorum ama o kadar fazla çıkıyor ki mecbur kalıyorum.

Bilgisayarda kullanıyoruz, Playstation, telefon ve akıllı televizyonda kullanamıyoruz doğal olarak
Ps bilmiyorum ama cep telefonunda engelleme yazılımları ve yöntemleri var
Evet kullandığım uygulamalar var neden kullanmamaya çalışıyorsun
Geliştiricilerin de reklam gelirine ihtiyacı var, o yüzden :)
Çok düşüncelisin 🙂
Cevap
29Cevap
Bir yerden sonra herkes kullanmaya başlıyor. Diğer türlü kullanmasan, her yerden fırlayan reklamlar kanser sebebi.
Haklısın kısmen
İstenmeyen tüyden sonra en nefret ettiğim şey istenmeyen reklamlar :/
Bilgisyaarda kullanıyorum rahatım ama telefonda kullanamıyorum işte youtube için var mı bir uygulama
İos ise videolite kırmızı uygulama içinde şimşek logosu olan
@GOKHANoturumactı Android kullanıyorum onun için bildigin iyi bir uygulama var mı
Youtube vanced.
@GOKHANoturumactı tamamdir tesekkür ederim sagolasin
Rica ederim bro
Dns ayarlarindan kisitlama yaoiliyirdu degismediyse ios icin degil tabi bu
Bilgisayarda Opera kullanıyorum YouTube için kendi reklam engellemesi var telefonda kullanmıyorum
Kesinlikle kullanıyorum tahammülüm hiç yok reklamlara
Evet özellikle bu sitede kullanıyorum böylece reklamları görmemiş oluyorum.
İsim verirmisin
Telefonda pek bilmiyorum "Android"
PC'de edge'de Adguard Extension
Youtube için AdBlock kullanıyorum çok memnunum. Bıktık yıllar yılı.
Kullanmıyorum...
Opera kullanıyorum kendinden var
Evet kullanıyorum ad blocker el simgesi olan
İhtiyacım olmadı teşekkürler !
İnternet tarayıcımda kullanıyorum sadece.
evet, kullanıyorum ama başetmek imkansız.
Hayır kullanmıyorum
Kullanmadan yapamıyorum
hepsinde kullanıyorum
Hayır hiç kullanmadım
Telefonda kullanmıyorum , bilgisayarda anguard var
Kullanıyorum. Reklamlar çok sinir bozucu.
Reklam izlemek hoşuma gidiyor
Reklam izlemeyi seviyorum
Telefon harici kulanmiyorum.
Yok yahu gelsin reklam istediği gibi
Varsa söyleyin bana da
Adblock veya dns yöntemi kullanabilirsin
hayır kullanmıyorum çünkü hepsi ücretli
Benim cihazin kendi özelliginde var
Hayır bilgisayarımın bir şarj makinesi bile yok
Yokkk
hayır
Hayır
Gerek yok ki ne reklamı
Kullanmıyorum
Hayır ama ihtiyacım var
Evet
Hayır.
Hayır kullanmıyorum
Hayır, kullanmıyorum
ublock
Adguard kullanıyorum
Kullanıyorum
Önerisi olan?
Ublock origin var
Android için?
Android için yok ama istersen brave tarayıcısını kullan kendi reklamları engelliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar