Twitter’ı nasıl buluyorsunuz, aktif Twitter kullanıcıları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Her ne kadar sosyal medya insanı olduğundan farklı göstereceği bir platform olsa da twittir’ı diğer platformlardan daha farklı ve daha reel buluyorum. Tabi bu %100 bir argüman vermez. Ama insanı tanıma noktasında twittirın biraz daha yardımcı olduğuna inanıyorum. Çünkü insanlar genelde düşüncelerini hislerini görüşlerini siyasi fikirlerini beğendiği paylaşımlarla zekasını hassasiyetini bir nebze olsun daha perdesi aralanmış sergilemiş oluyorlar. O yüzden Twitter bana hep daha samimi gelmiştir

Twitter’ı nasıl buluyorsunuz, aktif Twitter kullanıcıları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla