Çok süper soru sormuşum 👏🏻👏🏻💕🌺
Telefonla konuşurken en çok hangi kelimeyi kullanıyorsunuz?
Çok süper soru sormuşum 👏🏻👏🏻💕🌺
Yani
Aynen
Evet
hıhı (kelime olmasa bile yazdım)
Ok
Aha 🤭

Anket yapmadım , kısa olduğu için yazarsınız diye düşündüm 😉👍
Ben maalesef bu sıralar hiç konuşmuyorum telefonla ama konuştuğum zamanlarda genelde nasılsın iyi misin teşekkürler rica ederim efendim gibi kelimeleri kullanıyorum
Cevap
25Cevap
Aynen benimde en çok kullandıkları o kelimeler
Aman boş ver derim dedikodunun dibine vurup boş vermek 😅
evet, kesinlikle, aynen, hıhı bunları sık kullanıyorum :D
bakarız..
hallederiz tamam görüşürüz filan :)
Diyecek bir şey bulamayınca "şey" demek olabilir 😊
İyi günler merhaba evet teşekkürler görüsürüz (dıt)
Tamam anladım dinliyorum seni off kapat kapat
anladigim kadariyla karsindakini pek iplemiyosun sjsjsjs
Hı hı, aynen aynen ksksjs ama bunu gülerken söylüyorum
Sevgilimle konuşurken mi? Diğer insanlarla konuşurken mi 😂
"anladım" (aynı şeyleri tekrarlayanlardan ötürü)
Açarken genelde alo demek yerine evet diyorum 😃
Tamam anlıyorum derim sık sık
Ya ben insan sevmiyorum 🤣
Sen dosya no ver ben bakarım diyorum
😊 Valla öyle bakıyorlar konuya
İlla ki, yahu , teveccühünüz
Tamam ve hayır kelimesi. Bide çok gülerim.
Tamam diyorum.
"Alo", "Evet".
dikkat etmedim bilmiyorum
Hihi, evet, aynen
Hım öyle işte hayırlısı inşallah anlıyorum
"Sey" ve "Peki" kelimelerini cok kullaniyorum.
"Yani, tamam, aynen."
Ondan sonra ve yani kelimelerini
Onun da selamı var 😅
Alliğiiğooo.🙂
Tamam tamam tamam tamam
"Tamam "
Kitap yazıyor musun? bi kahve bi ben...:))
Daha önce de dediğim gibi 😂
Evet evet evet TAMAM..
"Tamam"
Aynen
başka
"Anladım" "Tamam"
Evet, hı hı
A NOKTA ku
Aynen
Hıhım
Aloo
Evet
Hmm.
Vay mk derim
Kapat...
Hmmm.
Tamam , Peki
Banane
Hıhı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?