Telefonla konuşurken en çok hangi kelimeyi kullanıyorsunuz?

Yani

Aynen

Evet

hıhı (kelime olmasa bile yazdım)

Ok

Aha 🤭

Telefonla konuşurken en çok hangi kelimeyi kullanıyorsunuz?

Anket yapmadım , kısa olduğu için yazarsınız diye düşündüm 😉👍

Güncellemeler
+1 yıl
@Bgyontar
Çok süper soru sormuşum 👏🏻👏🏻💕🌺
Telefonla konuşurken en çok hangi kelimeyi kullanıyorsunuz?
Cevapla