Normal ev sinema sistemi mi alsam yoksa normal teyip alıp adaptöre bağlayıp anfi kabinli hoparlör mü yapsam bana derin tatlı bass lazım evin camlarını titretmesi lazım
Güncellemeler
+1 yıl
Evde kullancam reis ve jvc teyip var bende bana bass lazım aşırı bass
Ses sistemi kurmak istiyorum yardımcı olur musunuz beyler?
Bir ara eskiden bende pioneer 8600 vardı. Mükemmel bir teyp idi. Ben bu teybe evde 85 lik kolon iki tane supwoofer almıştım.
Şimdi burada durum farklı.
Sinema sistemi ile anfi sistemi farklı. Evde bende de Samsung HT E5550 Ses Sistemi var. Ev içinde çok mükemmel bir ses kalitesi var. Ev yerinden sallanıyor. Ama açık alanda bu sistemi açıp dinlemeye kalksan aynı Ses kalitesini bas alamazsın.
Bunun için yüksek sesle bir müzik dinleyeceksen bass gibi o zaman Anfi sistemi kurman gerekir.
Arabalara Ses sistemi kuran Oto Teypçiler var. Onlarla konuş.
Bana göre en önemlisi Güçlü bir GÜÇ KAYNAĞI. Teybini zorlamadan, Teybinden yüksek akım çekmeyen sağlam bir GÜÇ KAYNAĞI. Kaç amperlik gerekir bunu Oto teypçiye sorman gerekir. Elindeki kolonları çektiği güce hesaplamaları yapar
Erkekler Ne Diyor
Çok fazla anlamam öncelikle.
Bir ara eskiden bende pioneer 8600 vardı. Mükemmel bir teyp idi. Ben bu teybe evde 85 lik kolon iki tane supwoofer almıştım.
Şimdi burada durum farklı.
Sinema sistemi ile anfi sistemi farklı. Evde bende de Samsung HT E5550 Ses Sistemi var. Ev içinde çok mükemmel bir ses kalitesi var. Ev yerinden sallanıyor. Ama açık alanda bu sistemi açıp dinlemeye kalksan aynı Ses kalitesini bas alamazsın.
Bunun için yüksek sesle bir müzik dinleyeceksen bass gibi o zaman Anfi sistemi kurman gerekir.
Arabalara Ses sistemi kuran Oto Teypçiler var. Onlarla konuş.
Bana göre en önemlisi Güçlü bir GÜÇ KAYNAĞI. Teybini zorlamadan, Teybinden yüksek akım çekmeyen sağlam bir GÜÇ KAYNAĞI. Kaç amperlik gerekir bunu Oto teypçiye sorman gerekir. Elindeki kolonları çektiği güce hesaplamaları yapar
Ben de tablet adaptörü var 12v onla çalışıyor kullanıyorum işlerle büyutesim var ya