Oppo reno 6 lar güzel mi arkadaşlar. Kardeşimde oppo reno 4 var zarif ince güzel az kamerası kötü güzel telefon 6 sını almayo düşünüyprum. Ne yapayım arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden arkadaşlar
Oppo Reno 6 telefonu almayı düşünüyorum, pişman olur muyum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Redmi note 10 pro al
Çok kaba asla almam
Bi dk bu biraz iymiş bir arkadaşta 11 pro vardı baya kötüydü düşünürüm
Samsung al
A53 düşünüyorum
Sen de ne var
A34 yeter samsung var bende
Kamerası nasıl?
Güzel idare eder gece çekimleri haricinde
Oyun oynuyor musun donma kasma var mı
Bende a 34 yok
Ne vae
2 yıl oldu ben alalı
Hangi model var
Gizli bilgi söylenmez
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!