Güncellemeler
+1 yıl
Telefonu vermiyor derken numarasını değil, whatsappa instasina falan girmeme de izin vermiyor
Telefonunu vermiyor ve beni güvensizlikle suçluyor. Ben de güvenmiyorum artık. Bitirme zamanı çoktan geldi sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Telefon özeldir vermek zorunda değil zaten böyle bir şey istemeye de hakkın yok sanki evli nikahlı karın güvenmiorsan ayrılırsin biter
Anladım. Size yapılsa ne hissedersiniz erkek arkadaşınız tarafından?
Çok şükür öyle biri değil bende öyle değilim hiç bir zaman istemedim telefonunu oda benimkini istemedi istemezde güven zor kazanılıyor tâbi ki de
Bilemiyorum. Bence sevgide böyle şeyler normaldir. Aynı evi paylaşacak insanların telefonlarını görmek istemesi bence çok çok normal.
Sonuçta o kişi senin eşin değil nişanlın değil Sadece sevgilin biraz abartıyorsun bence özel hayata saygın olmalı her şey güvenmekle alakalı sevgi başka güven başka
İş arkadaşım olsa bile tel vermemek ayıptır ki sevgilin çok hatalı; konuş bence belki o da istemeni beklemiştir , bu ara kadınlar çok tripli.
Yani sevgili olup da bir insan telefonu vermiyorsa tabii ki ben de soğurum haklısın
Bı kadın telefonum gostermiyorsa kesinlikle sakladığı bir şey vardır.
Göstermek istemiyorsa bir sebebi vardır illa ayrılmadan önce al düzgünce konuş derim
Sevgilinin numarası sende nası olmıyor nası haberleşiyonuz 😂
Telefonunu vermiyorsa bir kadın, muhtemelen görmenizi istemediği bir şeyler vardır. 🙈
Kesinlikle katılıyorum
Göstermiyorsa bişey vardır , ya flörtü ya instadan flörtü böyle gider
Bu guven gostergesidir haklisin
Sakladığı bir şeyler var yüksek ihtimalle
Kimşe yiyişiyorsa saklıyor işte